Avean Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 !dalgepmejk gej rilb aD . (: nid nedok-ateB åf enrejg liv geJ !okkoM ieH Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg hopper av. Har den tross alt fra før. Så kompisen min får slite selv. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Eg kan ikkje huske at d lagget så mye i LBP når eg nettopp hadde fått betaen som d gjør no :S Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 !dalgepmejk gej rilb aD . nid nedok-ateB åf enrejg liv geJ !okkoM ieH Kan jeg pliiis få beta koden. Jeg er desperat...;( Mellomroms-feil.. :!: Ja, sa jeg HELT RIKTIG, så mente jeg HELT RIKTIG! Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Eg kan ikkje huske at d lagget så mye i LBP når eg nettopp hadde fått betaen som d gjør no :S Merket det samme selv idag. Var bare 2stk på en bane, men var helt jævlig å spille. Spørs om serverne begynner å få kjenne presset. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som e 100 % sikker på når betaen slutter? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 !dalgepmejk gej rilb aD . (: nid nedok-ateB åf enrejg liv geJ !okkoM ieH Innenfor det merkede området er det to feil: 1. Smilyet skal se sånn ut: 2. Skal ikke være mellomrom.. Lenke til kommentar
CRONICK Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 !dalgepmejk gej rilb aD . nid nedok-ateB åf enrejg liv geJ !okkoM ieH Nå da.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) !dalgepmejk gej rilb aD . nid nedok-ateB åf enrejg liv geJ !okkoM ieH Kan jeg pliiis få beta koden. Jeg er desperat...;( Mellomroms-feil.. :!: Ja, sa jeg HELT RIKTIG, så mente jeg HELT RIKTIG! Se ovenfor, jeg skrev helt riktig ... tror jeg. edit: Nei fuck i faen, jeg gir opp Endret 8. oktober 2008 av Avean Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 !DALGEPMEJK GEJ RILB AD .(: NID NEDOK-ATEB ÅF ENREJG LIV GEJ !OKKOM IEH !DALGEPMEJK GEJ RILB AD .(: NID NEDOK-ATEB ÅF ENREJG LIV GEJ !OKKOM IEH !DALGEPMEJK GEJ RILB AD .): NID NEDOK-ATEB ÅF ENREJG LIV GEJ !OKKOM IEH !DALGEPMEJK GEJ RILB AD .): NID NEDOK-ATEB ÅF ENREJG LIV GEJ !OKKOM IEH !DALGEPMEJK !DALGEPMEJK GEJ RILB AD . NID NEDOK-ATEB ÅF ENREJG LIV GEJ !OKKOM IEH !DALGEPMEJK GEJ RILB AD . NID NEDOK-ATEB ÅF ENREJG LIV GEJ !OKKOM IEH Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Da har vi en vinner! CRONICK kan vente seg en kode via PM innen få minutter.. (PS: likte Aveans forslag om å skrive noe litt (veldig) positivt om meg i signaturen... *Hint-Hint*) Til dere andre; Jeg vet jeg var pirkete, men det sa jeg også på forhånd Jeg får sikkert tak i en kode til etter hvert, da er det deres tur. Endret 8. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
CRONICK Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen takk:) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei. No tror eg e stikker Fikk aldri vite om det er på søndag betaen slutter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Han skrev det ikke i store bokstaver engang Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kode sendt, da tar jeg kvelden! Snakkes da, folkens! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sephiroth i LittleBigPlanet mer her: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...p;postcount=336 Snake og Seph er de eneste to karakterene Sony har igjen å skryte av Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 merke litt lagg selv på LBP, men når jeg hostet så var det ikke noe lagg for noen så det ut til.. så går vel mye på nettlinja til den som er host vil jeg tro Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 slutter beta'en på søndag?? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, søndag den 12. Huff, da blir det nok litt spilling i helga. Har ikke begynt på creautor moden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå