JarlDR Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Så det er ingen som vil ha min beta-kode? Første som poster her får den. Kan dog hende at du ikke får den før i morgen... post. har en kompis som vil ha Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Så det er ingen som vil ha min beta-kode? Første som poster her får den. Kan dog hende at du ikke får den før i morgen... Har en bror som gjerne ville hatt muligheten til å teste spillet. Jeg har mer poster enn han ovenfor så det teller mer ^^ Endret 8. oktober 2008 av Avean Lenke til kommentar
amouth Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har ingen fra før PLZ send den til meg via PM! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Då blir d vel en konkuranse til då? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Siden dere to to som postet først allerede har Betaen, og bare skal gi bort til venner/brødre, tar vi en liten konk. Førstemann som skriver følgende setning baklengs, vinner. Skal være HELT KORREKT, STORE BOKSTAVER, tegn og smiles der det skal være, skal også være med! Hei Mokko! Jeg vil gjerne få Beta-koden din . Da blir jeg kjempeglad! Nøkkel sendes til vinner i morgen, sannsynligvis før kl 08:00. Dette blir da min... sjuende Key jeg gir bort, noen som overgår meg..? Endret 8. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) !dalgepmejk gej rilb aD .fig.elims nid nedok-ateB åf enrejg liv geJ !okkoM ieH :!: Endret 8. oktober 2008 av Lakus Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Siden dere to to som postet først allerede har Betaen, og bare skal gi bort til venner/brødre, tar vi en liten konk. Førstemann som skriver følgende setning baklengs, vinner. Skal være HELT KORREKT, STORE BOKSTAVER, tegn og smiles der det skal være, skal også være med! Hei Mokko! Jeg vil gjerne få Beta-koden din . Da blir jeg kjempeglad! !dalgepmejk gej rilb aD. (: nid nedok-ateB åf enrejg liv geJ !okkoM ieH Lenke til kommentar
CRONICK Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 !dalgepmejk gej rilb aD. (: nid nedok-ateB åf enrejg liv geJ !okkoM ieH Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Siden dere to to som postet først allerede har Betaen, og bare skal gi bort til venner/brødre, tar vi en liten konk. Førstemann som skriver følgende setning baklengs, vinner. Skal være HELT KORREKT, STORE BOKSTAVER, tegn og smiles der det skal være, skal også være med! Hei Mokko! Jeg vil gjerne få Beta-koden din . Da blir jeg kjempeglad! Nøkkel sendes til vinner i morgen, sannsynligvis før kl 08:00. Dette blir da min... sjuende Key jeg gir bort, noen som overgår meg..? Hei Mokko! Jeg vil gjerne få Beta-koden din smile.gif. Da blir jeg kjempeglad! !dalg gej rilb aD nid nedok-etaB åf enrejg liv geJ ! okkoM ieH PS Skal ikke ha koden Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Ok greit ! Jeg kan ha "Min gud er Mokko og jeg elsker han" som signatur i en hel måned hvis jeg vinner ! Endret 8. oktober 2008 av Avean Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Førstemann som skriver følgende setning baklengs, vinner. Skal være HELT KORREKT, STORE BOKSTAVER, tegn og smiles der det skal være, skal også være med! Dere lagde vanlig : ) baklengs. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ingen som har den nøyaktig slik den står.. Hint; Smily + punktum/andre tegn. PS: Redigerer du posten din, blir den posten automatisk strøket bort fra konkurransen. Skal du rette opp i en feil, lag en ny post! Ok greit ! Jeg kan ha "Min gud er Mokko og jeg elsker han" som signatur i en hel måned hvis jeg vinner ! Bare å skrive teksten baklengs det, så vinner du Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Var d eg sa Okey.. Eg e litt for retard i dag, så tror eg bare stikker å legger meg x) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) !dalgepmejk gej rilb ad . ): nid nedok-ateB åf enrejg liv geJ !okkoM ieH Endret 8. oktober 2008 av Avean Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Var d eg sa Okey.. Eg e litt for retard i dag, så tror eg bare stikker å legger meg x) Sov godt Hopper i loppekassa hvis ikke noen får riktig snart.. Greier man å vinne konken litt fort, så blir det premiering i kveld! Lenke til kommentar
CRONICK Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 !dlagepmejk gej ribl dA .fig.elims nid nekod-ateB åf enrengje liv geJ !okkoM ieH Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 !dalgepmejk gej rilb ad . ): nid nedok-ateB åf enrejg liv geJ !okkoM ieH NESTEN! Fikser du Smily + En stor bokstav nå, så vinner du! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skal d bare være : ) baklengs? SD står no at d skulle være smilefjes der d skal stå? Elr har eg missforstått helt? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skal d bare være : ) baklengs? SD står no at d skulle være smilefjes der d skal stå? Elr har eg missforstått helt? Skal være denne: Smilyen.. Lenke til kommentar
CRONICK Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 !dalgepmejk gej rilb aD . nid nedok-ateB åf enrejg liv geJ !okkoM ieH Kan jeg pliiis få beta koden. Jeg er desperat...;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå