Bad_Byte Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Opplever andre utrolig heftig lagg når en spiller sammens med andre online? Ja spesielt i starten og slutten av brett, regner med/håper at det bare er pga. beta og at det ikke blir slik med retail utgaven Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sånn da er jeg tilbake i denne tråden, etter noen timer med LBP. Flott spill først og fremst, men jeg begynte å undre skikkelig når jeg skulle lage mitt eget brett. Ja, jeg har tatt alle tutorials , men jeg føler ikke at det som MM sa at en kan lage en bane på 10 min stemmer skikkelig. Jeg syntes det er mye mer avansert enn det MM har uttalt tidligere. Ja, en kan lage en bane på 10 min, men hvordan blir den. Ikke særlig bra, så det jeg undrer litt på er det at det er komplisert å skulle laget eget brett. Vanskeligere enn det jeg trodde. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sa han at du ville lage gode brett på ti minutter da? Synes det er overraskende lettvint å få til jeg da, selv om det tar endel timer å bygge noe som faktisk er gøy å spille. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Sånn da er jeg tilbake i denne tråden, etter noen timer med LBP. Flott spill først og fremst, men jeg begynte å undre skikkelig når jeg skulle lage mitt eget brett. Ja, jeg har tatt alle tutorials , men jeg føler ikke at det som MM sa at en kan lage en bane på 10 min stemmer skikkelig. Jeg syntes det er mye mer avansert enn det MM har uttalt tidligere. Ja, en kan lage en bane på 10 min, men hvordan blir den. Ikke særlig bra, så det jeg undrer litt på er det at det er komplisert å skulle laget eget brett. Vanskeligere enn det jeg trodde. Synes også det tar litt lang tid. Jeg skulle lage en Spider-man-bane, og skulle fikse det sånn at en stor edderkopp-greie kom ned over deg, beveget litt på beina sine, og når du gjorde en bestemt greie skulle to beina gå opp så du kom deg ut igjen. Bare å få til alt dette tok meg godt og vel én time.. Endret 8. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Gjett hva jeg sitter med i handa nå? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Gjett hva jeg sitter med i handa nå? Øhh.. nei det vil vi ikke vite Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Gjett hva jeg sitter med i handa nå? Det er vel ikke fullversjonen? Det er da ikke mulig. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Har du fått spillet fordi du er "Skribent hos Catchgamer.no"? Endret 8. oktober 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Urettfeeerdig!!!!??!?!?!11oneone11!!!!!!111one!!!!!???!!!!!!!! Grattis, da. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 pic or it didnt happend! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hahaha! Ja, Nordisk Film er tidlig med promoene Men skal kose meg nå, snaaakkkkeees!! pic or it didnt happend! Legg meg til på PSN da.... Er bare å sjekke kontoen min. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 pic or it didnt happend! Legg meg til på PSN da.... Er bare å sjekke kontoen min. For alt jeg vet, så kan det være beta Neida, tror på deg jeg vetts. Lyve om noe slikt er litt tragisk uansett! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hahaha! Ja, Nordisk Film er tidlig med promoene Men skal kose meg nå, snaaakkkkeees!! pic or it didnt happend! Legg meg til på PSN da.... Er bare å sjekke kontoen min. Menneh... hvordan er det med online-spilling da..? Er vel ganske få som har fullversjonen, kan du spille med Beta-folk? Sjekk om du kan spille baner fra betaen! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Står det ikke "LittleBigPlanet BETA" når du spiller betaen da? Menja, ser ikke grunnen til at jeg skal lyge om det Får alt av promoer fra Sony, så hvorfor skulle jeg ikke ha fått denne... http://www.catchgamer.no/?module=news&...p;author=Haansi Hahaha! Ja, Nordisk Film er tidlig med promoene Men skal kose meg nå, snaaakkkkeees!! pic or it didnt happend! Legg meg til på PSN da.... Er bare å sjekke kontoen min. Menneh... hvordan er det med online-spilling da..? Er vel ganske få som har fullversjonen, kan du spille med Beta-folk? Sjekk om du kan spille baner fra betaen! I det jeg åpnet spillet, fikk jeg feilmelding om at at spillet ikke klarte å koble til serverne. Så det er sikkert ikke åpnet engang :\ Regner jeg med.. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvis noen ikke har fått beta-kode så kan man skaffe seg via USA Today Jeg har fått en beta-kode derfra nu nettopp, men den funker f*** meg ikke Får bare beskjed om at jeg må ha tastet noe feil og om å prøve igjen... Noen ideer om hva som er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå