Hombleracer Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 takk skal du ha, men jeg klarte faktisk å skaffe meg en på fileplanet! laster ned nå og gleder meg voldsomt! Takk for "the heads up" NIrD! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 No har eg skaffet beta til all my friends. Var litt stress å registrere seg så mange ganger, men håper og tror det var verdt d. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvorfor får jeg denne erroren når jeg skal starte opp LBP nå-.-?80029752 Den kommer når du ikke er koblet til Online Jeg er da koblet til online.. Kan f.eks. spille COD4 og wipeout online:S.. Bump.. Noen tips? Sånn kom det på meg nå :O Har du fikset det? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 De som liker World of Color, dere må teste God of War: Demon skull fra samme creator. Bedre storydrevet brett finnes ikke! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 World of color er en jævlig nice bane Likte den... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg tok å deltok i Gamereactor sin konkurranse om betakeyer kl 16.34, ca 1 time etter artikkelen ble lagt ut på deres hjemmeside, da trodde jeg att jeg har en rimelig stor sjanse til å få en key Men uansett gjør det ingenting viss jeg ikke får en key, da spillet nærmer seg sykt lanseringen Endret 6. oktober 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 God of War: Demon Skull var sykt kul. Anbefales, spesielt hvis du har spilt God of War før. Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvorfor får jeg denne erroren når jeg skal starte opp LBP nå-.-?80029752 Den kommer når du ikke er koblet til Online Jeg er da koblet til online.. Kan f.eks. spille COD4 og wipeout online:S.. Bump.. Noen tips? Sånn kom det på meg nå :O Har du fikset det? Nei, veit ikke hva jeg skal gjøre jeg.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Forhåpentligvis får jeg tak i key på en eller annen måte. Men hva skal jeg gjøre etterpå? Tenkte betaen lå på shoppen på PSN, men det virker ikke sånn ...? Hvor da i tilfelle ? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Forhåpentligvis får jeg tak i key på en eller annen måte. Men hva skal jeg gjøre etterpå?Tenkte betaen lå på shoppen på PSN, men det virker ikke sånn ...? Hvor da i tilfelle ? Gå på Account Managment, redeem code og voila Endret 7. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hvorfor får jeg denne erroren når jeg skal starte opp LBP nå-.-?80029752 Den kommer når du ikke er koblet til Online Jeg er da koblet til online.. Kan f.eks. spille COD4 og wipeout online:S.. Bump.. Noen tips? Sånn kom det på meg nå :O Har du fikset det? Nei, veit ikke hva jeg skal gjøre jeg.. Jeg tar å googler litt rundt Edit: etter 2 min.. Yeah thats a sharing error. Sjekk her: http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=167159 Endret 7. oktober 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Logg ut av spillet, og gå inn igjen så funker det nok. Funker i hvert fall for meg når jeg får den feilen. Virker som den er vanlig å treffe på en gang i blant Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 LBP key Jakoozie [ Blokker ] I dag, 08:36 LBP Toman85 [ Blokker ] I går, 22:34 beta kode Hombleracer [ Blokker ] I går, 21:50 Beta key LBP Paisley [ Blokker ] I går, 21:44 Da var Paisley først med å sende PM. Sender deg koden over når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 bare hyggelig ellers kan andre gå til fileplanet.com og få seg en kode nå! Finner ikke link til beta på fileplanet.com. Har du noen direktelink? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er ikke vits i å prøve. Betaen hos Fileplanet er stengt. http://www.fileplanet.com/promotions/littlebigplanet Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gamereactor har jo fortsatt konkurransen sin gående. www.gamereactor.no Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 JEg kjørte igjennom på Gameractor sin konkurranse i dag tidlig, men faren er jo stor for at mange har kommet foran meg i løypa siden artikkelen ble lagt ut i går. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Noen som vet når betaen slutter? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har hørt at noen sier 11. oktober og andre 12. oktober. Jeg håper fortsatt på info skal komme fra Sony at den forsetter til release Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har hørt at noen sier 11. oktober og andre 12. oktober. Jeg håper fortsatt på info skal komme fra Sony at den forsetter til release La det ikke stemme, ikke faen om eg holder ut helt til slutten av måneden uten selve spillet. LBP er som luft for meg nå, dør uten ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå