Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Opplæring må du ta for å bruke tools. Du får ingenting av å se på videon..

Hm.. Er du sikker? Mener jeg husker å ha fått spørsmål om å spille opplæring, takket nei, og kunne bruke verktøyet likvel...

Men men, kanskje jeg tar feil..

Stemmer d. D går an.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm.. Er du sikker? Mener jeg husker å ha fått spørsmål om å spille opplæring, takket nei, og kunne bruke verktøyet likvel...

Nei, stemmer det. Du må trykke "Select" knappen i editor-modus. Nederst i menyen der står det noe om videoer. Her finner du alle opplæringsvideoene du har takket nei til.

Fy faen! Har lagd over 10 skapninger nå, får alltid oppdrag mislykket, om jeg jobber på uten svevemodus eller om jeg slår av svevemodus over ryggen hans og treffer rett på hjernen.

Plasser hjernen på rompa i stedet for hodet. Da blir det enkelt å ødelegge den.

Lenke til kommentar

Stemmer d. D går an.

Ja, og da har jeg sannsynligvis gått glipp av en del premier, som jeg nå vil ha.

Lenke til kommentar
Jeg har den jeg i alle fall, har fullført alle tutorialene.

Åssen i huleste klarte du den skap en skapning saken, når jeg svever for å ta hjernen til dyret så svever jeg flere hundre meter unna.

slet med det selv, jeg fikk det til med å sveve rett over den for så å skru av svevingen når jeg var litt over hjernen, da datt jeg ned på hjernen.

Fy faen! Har lagd over 10 skapninger nå, får alltid oppdrag mislykket, om jeg jobber på uten svevemodus eller om jeg slår av svevemodus over ryggen hans og treffer rett på hjernen.

Slet som faen selv, stresset i sikkert en halvtime før jeg tilfeldigvis klarte det...

Lenke til kommentar

Nei, stemmer det. Du må trykke "Select" knappen i editor-modus. Nederst i menyen der står det noe om videoer. Her finner du alle opplæringsvideoene du har takket nei til.

Ah.. takk! :)

Lenke til kommentar

D står lengre bak i tråden.

Du beveger hendene med å holde inne R2 og/eller L2 (d visste du sikkert, men skrev d uansett)

Så tar du en av spakene som du styrer hånden med til en side også raskt over til den motsatte siden :)

håper d var forstålig

Lenke til kommentar
D står lengre bak i tråden.

Du beveger hendene med å holde inne R2 og/eller L2 (d visste du sikkert, men skrev d uansett)

Så tar du en av spakene som du styrer hånden med til en side også raskt over til den motsatte siden :)

håper d var forstålig

Okei takk, skal prøve ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...