Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har den jeg i alle fall, har fullført alle tutorialene.

Åssen i huleste klarte du den skap en skapning saken, når jeg svever for å ta hjernen til dyret så svever jeg flere hundre meter unna.

slet med det selv, jeg fikk det til med å sveve rett over den for så å skru av svevingen når jeg var litt over hjernen, da datt jeg ned på hjernen.

Endret av Dimnar
Lenke til kommentar
Jeg finner ikke alle gosakene.

Jeg har funnet 60% i banen "Ta tak" og 95% i "Skate til seier"

 

Hvordan får jeg tak i resten?

 

 

Tror jeg har funnet ca. 85 % i de to, 100 % i den første. Har prøvd å finne walkthroughs på youtube osv, men finner ingenting.. Noen som vet hvor de "gjemte" skattene finnes?

 

EDIT: Når man er i verktøymenyen (og skal lage bane) er det bange av verktøyene som spør om du vil spille opplæring før du bruker den. Noen av disse har jeg svart nei på, men nå mistenker jeg at jeg har gått glipp av noen premier (som man får når man fullfører en opplæring). Noen som vet hvordan man kan spille opplæringene man har valgt å hoppe over..? (Og også opplæringer man har fullført, men trenger å friske opp litt i hvordan man bruker verktøyet)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Jeg har den jeg i alle fall, har fullført alle tutorialene.

Åssen i huleste klarte du den skap en skapning saken, når jeg svever for å ta hjernen til dyret så svever jeg flere hundre meter unna.

slet med det selv, jeg fikk det til med å sveve rett over den for så å skru av svevingen når jeg var litt over hjernen, da datt jeg ned på hjernen.

Fy faen! Har lagd over 10 skapninger nå, får alltid oppdrag mislykket, om jeg jobber på uten svevemodus eller om jeg slår av svevemodus over ryggen hans og treffer rett på hjernen.

Lenke til kommentar
Opplæring må du ta for å bruke tools. Du får ingenting av å se på videon..

 

Hm.. Er du sikker? Mener jeg husker å ha fått spørsmål om å spille opplæring, takket nei, og kunne bruke verktøyet likvel...

 

Men men, kanskje jeg tar feil..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Jeg har den jeg i alle fall, har fullført alle tutorialene.

Åssen i huleste klarte du den skap en skapning saken, når jeg svever for å ta hjernen til dyret så svever jeg flere hundre meter unna.

slet med det selv, jeg fikk det til med å sveve rett over den for så å skru av svevingen når jeg var litt over hjernen, da datt jeg ned på hjernen.

Fy faen! Har lagd over 10 skapninger nå, får alltid oppdrag mislykket, om jeg jobber på uten svevemodus eller om jeg slår av svevemodus over ryggen hans og treffer rett på hjernen.

 

Gå ut av opplæringen og så inn igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...