Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har bare så vidt prøvd og bygge egene baner, tenkte jeg skulle prøve mer i dag.

Men en ting jeg lurer på, hvordan får man ting til å henge i lufta?

Du må bolte det fast eller på en eller annen måte henge det fast i "Mørk materie"-materialet (eller hva det nå heter). Det materialet blit hengende i lufta og blir ikke påvirket av tyngdekraften ;)

Vi skulle hatt en map tråd for LBP mapsene som blir laget her på gamer.no :)

Noen som gidder å lage ?

Hørtes ut som en god ide.

Men jeg har ikke nok bygge kunskaper til og lage en slik tråd.

Denne du mener..?

Lenke til kommentar
Jeg har bare så vidt prøvd og bygge egene baner, tenkte jeg skulle prøve mer i dag.

Du må bolte det fast eller på en eller annen måte henge det fast i "Mørk materie"-materialet (eller hva det nå heter). Det materialet blit hengende i lufta og blir ikke påvirket av tyngdekraften ;)

Hvordan bolter jeg fast da?

Lenke til kommentar

Har du tatt alle opplæringene? Hvis ikke, gå til verktøy, der er det en hel masse du kan more deg med. Ta opplæringene, så lærer du!

Lenke til kommentar

Har du tatt alle opplæringene? Hvis ikke, gå til verktøy, der er det en hel masse du kan more deg med. Ta opplæringene, så lærer du!

Har tatt noen opplæringer men sikkert ikke alle da.

Skal prøve meg frem :)

Takker

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke testet spillet enda men det virker som det kommer til å bli en stor stor hit. Hadde vært morro etterhvert som spillet er kommet i salg at vi har en tråd hvor vi deler maps vi har laget.

Kanskje ha ukentlige konkuranser hvor vi lager maps og stemmer over dem beste osv, dele erfaringer og kanskje sammens lage et kjempe kult LBP brett.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Da er jeg kommet hjem fra fjellet og har en fantastisk kungjøring:

Som skrevet i denne tråden tidligere har jeg lett etter LBP beta key, gang på gang på gang. Uten hell. :thumbdown:

Når jeg åpnet siden diskusjon.no spratt en pm opp på skjermen! Fra Jo Are her på forumet. :innocent:

Joda, du gjettet riktig. Denne fantastiske mannen (riktig kjønn?) har sendt meg en pm med beta key!!!! Og den fungerer så nå laster jeg ned for harde livet :yes::ohmy: !

Jeg syntes det er fantastisk at Jo Are tok seg tid til å skaffe en kode til meg, og det er jeg evig takknemlig for!

Dette viser hvor fantastiske mennesker det finnes på dette forumet!

Nå venter jeg på at nedlastingen skal runde 10% mens jeg tenker hvor heldig jeg er. Hvor heldig jeg er som har fått en kode av Jo Are og hvor heldig jeg er som er medlem på dette fantastiske forumet. ! :!: :D

Takk Jo Are! :)

Lenke til kommentar

Jeg så her et sted at dem skulle oppdatere LBP på et senere tidspunkt, slik at det gikk an å bygge brett sammen online(?)

Men det går da ikke an å bygge brett sammen lokalt heller? Noe som har gått meg hus forbi?

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar
Da er jeg kommet hjem fra fjellet og har en fantastisk kungjøring:

Som skrevet i denne tråden tidligere har jeg lett etter LBP beta key, gang på gang på gang. Uten hell. :thumbdown:

Når jeg åpnet siden diskusjon.no spratt en pm opp på skjermen! Fra Jo Are her på forumet. :innocent:

Joda, du gjettet riktig. Denne fantastiske mannen (riktig kjønn?) har sendt meg en pm med beta key!!!! Og den fungerer så nå laster jeg ned for harde livet :yes::ohmy: !

Jeg syntes det er fantastisk at Jo Are tok seg tid til å skaffe en kode til meg, og det er jeg evig takknemlig for!

Dette viser hvor fantastiske mennesker det finnes på dette forumet!

Nå venter jeg på at nedlastingen skal runde 10% mens jeg tenker hvor heldig jeg er. Hvor heldig jeg er som har fått en kode av Jo Are og hvor heldig jeg er som er medlem på dette fantastiske forumet. ! :!: :D

Takk Jo Are! :)

Fint og høre at den funket :)

Og ja riktig kjønn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...