Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer noen virkelig til å bytte ut fortellerstemmen til Stephen Fry for å høre på at Harald Eia forteller deg på Norsk hva du skal gjøre i spillet? For min del hadde det garantert drept mye av stemninga, siden Stephen Fry har perfekt stemme for settingen i spillet.

 

Jeg håper bare vi kan velge, og at det ikke er som i Spore at man blir tvunget til å spille på Norsk. Orket ikke spille det lenge, mye på grunn av akkurat dette.

Endret av Jext
Lenke til kommentar
Kommer noen virkelig til å bytte ut fortellerstemmen til Stephen Fry for å høre på at Harald Eia forteller deg på Norsk hva du skal gjøre i spillet? For min del hadde det garantert drept mye av stemninga, siden Stephen Fry har perfekt stemme for settingen i spillet.

 

Jeg håper bare vi kan velge, og at det ikke er som i Spore at man blir tvunget til å spille på Norsk. Orket ikke spille det lenge, mye på grunn av akkurat dette.

 

Om du tenkte på at jeg spurte etter norsk version var nok det mer fordi jeg var nyskjerrig, enn at jeg faktisk ville ha byttet permanent.

Har fortsatt ikke vent meg til norsk tale i spillene jeg spiller, og trives best med engelsk.

Hadde uansett vært artig å hørt hvordan Harald gjør jobben ;)

Lenke til kommentar
Jeg mener lilla gass. Sånn du dør av. Å endre farge på tåke endrer ikke fargen på gassen.

 

Lilla gass...? Er det den grønne gifige gassen du tenker på? Har aldri sett noen lilla gass..

 

EDIT: Forsto spørsmålet feil. Skjønte nå hva du spurte om ;)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Selvfølgelig må man spille gjennom spillet, eller i alle fall tutorials, med stemmen til Harald Eia. Han har helt sikkert gjort en god jobb, morsom er han også.

 

Spillet skal spilles gjennom med original forteller først dog, føles mest naturlig.

 

Tvunget til noe som helst språk blir man trolig ikke, det bør i alle fall være mulig å endre på hvis man ønsker det, håper jeg.

Lenke til kommentar

Er så sykt mye muligheter med den editoren, herregud. Spillet her kommer aldri til å gå tom for innhold. Kan jo lage alt fra livsformer til kompliserte motorer med dette. Sikkert sittet 10+ timer i helga med et map og ikke i nærheten av ferdig. Er bare kreativiteten som stopper meg. Alt er seriøst mulig. Mangler jeg teksturer kan jeg bare bruke PS Eye for å fange det og alt av modelleringsverktøy ligger jo her :D Er så konge !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...