cosmokramer123456789 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen som vet hvordan man endrer farge på røyk? så en bane som hadde lilla røyk Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen som vet hvordan man endrer farge på røyk? så en bane som hadde lilla røyk helt til høyre i verktøykassa velger du lys og tåkeinstillinger Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Kommer noen virkelig til å bytte ut fortellerstemmen til Stephen Fry for å høre på at Harald Eia forteller deg på Norsk hva du skal gjøre i spillet? For min del hadde det garantert drept mye av stemninga, siden Stephen Fry har perfekt stemme for settingen i spillet. Jeg håper bare vi kan velge, og at det ikke er som i Spore at man blir tvunget til å spille på Norsk. Orket ikke spille det lenge, mye på grunn av akkurat dette. Endret 5. oktober 2008 av Jext Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kommer noen virkelig til å bytte ut fortellerstemmen til Stephen Fry for å høre på at Harald Eia forteller deg på Norsk hva du skal gjøre i spillet? For min del hadde det garantert drept mye av stemninga, siden Stephen Fry har perfekt stemme for settingen i spillet. Jeg håper bare vi kan velge, og at det ikke er som i Spore at man blir tvunget til å spille på Norsk. Orket ikke spille det lenge, mye på grunn av akkurat dette. Om du tenkte på at jeg spurte etter norsk version var nok det mer fordi jeg var nyskjerrig, enn at jeg faktisk ville ha byttet permanent. Har fortsatt ikke vent meg til norsk tale i spillene jeg spiller, og trives best med engelsk. Hadde uansett vært artig å hørt hvordan Harald gjør jobben Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg mener lilla gass. Sånn du dør av. Å endre farge på tåke endrer ikke fargen på gassen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jeg mener lilla gass. Sånn du dør av. Å endre farge på tåke endrer ikke fargen på gassen. Lilla gass...? Er det den grønne gifige gassen du tenker på? Har aldri sett noen lilla gass.. EDIT: Forsto spørsmålet feil. Skjønte nå hva du spurte om Endret 5. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja, jeg så det i en film. Jeg skal poste en link så snart jeg finner den. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg mener lilla gass. Sånn du dør av. Å endre farge på tåke endrer ikke fargen på gassen. Hm, du får ikke opp noe juster mulighet når du velger gass heller? Da vet jeg ikke gitt Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 http://www.gametrailers.com/player/usermovies/272248.html Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Ja, jeg så det i en film. Jeg skal poste en link så snart jeg finner den. Er jo mulig at filmen er fra fullversjonen, og at det finnes flere typer gasser/fargevalg der. EDIT: Den var visst ikke det, nei Endret 5. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Den filmen gjelder tre baner. Tror den siste banen har lilla gass. Den loader nå Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 http://www.gametrailers.com/player/usermovies/272248.html Ser ikke ut til å være fra betaen men fullversion, da den filmen inneholder mange ting man ikke får i betaen. Sikkert noe man får mulighet til å endre på der da.. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Here's a vid of me running through 3 LBP levels I've made during the beta.quote] Endret 5. oktober 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hm, hvor har han fått tak i alle klær og utstyr til Sackboyen hans da? Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har alle de klærna han har Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har du 100% på alle Hagen brettene? mangler 20% på en og kan jo ha gått glipp av noe der. Jeg mangler i hvertfall en god del av tingene han brukte. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) du får flere klær ved å spille gjennom alle banene uten å dø en gang Er ikke den lilla vet ikke jeg! Endret 5. oktober 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Selvfølgelig må man spille gjennom spillet, eller i alle fall tutorials, med stemmen til Harald Eia. Han har helt sikkert gjort en god jobb, morsom er han også. Spillet skal spilles gjennom med original forteller først dog, føles mest naturlig. Tvunget til noe som helst språk blir man trolig ikke, det bør i alle fall være mulig å endre på hvis man ønsker det, håper jeg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 du får flere klær ved å spille gjennom alle banene uten å dø en gang Takk for den Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er så sykt mye muligheter med den editoren, herregud. Spillet her kommer aldri til å gå tom for innhold. Kan jo lage alt fra livsformer til kompliserte motorer med dette. Sikkert sittet 10+ timer i helga med et map og ikke i nærheten av ferdig. Er bare kreativiteten som stopper meg. Alt er seriøst mulig. Mangler jeg teksturer kan jeg bare bruke PS Eye for å fange det og alt av modelleringsverktøy ligger jo her Er så konge ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå