archongamer Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 oki, var bare lengre tilbake i tråden det var mye snakk om norsk tale, så da tok jeg det som at det var i betaen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 oki, var bare lengre tilbake i tråden det var mye snakk om norsk tale, så da tok jeg det som at det var i betaen. Vi må nok vente på fullversjonen for å få høre harald Eia! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Slik det er pr. idag kommer det til å gå strake vegen til he.....te når alle får komme på.Får bare beskjed om at man ikke får koblet seg til server 403 :/ Får akkuratt samme beskjed :S Bare vi to som har d problemet? Har nettopp slått av og på internettboxen, så skal se om d hjelper. Lenke til kommentar
Alberti83 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 noen som kan fortelle meg kjapt hva LBP egentlig er? om dere ikke vil skrive det i denne tråden tar jeg gjerne imot på PM, på forhånd takk! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Da blir jeg nødt til å hoppe i loppekassa, hvis ikke er jeg helt vrak i morgen Natta folkens! noen som kan fortelle meg kjapt hva LBP egentlig er? om dere ikke vil skrive det i denne tråden tar jeg gjerne imot på PM, på forhånd takk! Dette er LittleBigPlanet Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Her står d ganske bra forklart Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Slenger ut en konkurranse om en time! Det blir random trekning... KUN de som ikke har beta får! Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 1. Hva heter Ari Behn sine barn? 2. Hva heter moren til Ari Behn? 3. Skriv dette baklengs Jeg kjenner ari behn og han er kjempekul! Jeg er bestevennen hans ^^ 4. Hvor mye vant barca over Atletico Madrid i går? 5. HAR DU BETAEN FRA FØR AV? Send på PM! Lykke til Følte for litt retardede spørsmål Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 OK? Hvor gammel er du Kolakk? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 15 Bare følte for å være retarded! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 15 Bare følte for å være retarded! Det var veldig bra retard, skulle tro du hadde et naturtalent (medfødt) Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har desverre ikke det Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har desverre ikke det Har du gitt den ut?? (A) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har ikke det Da har jeg send en melding Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) 1. Hva heter Ari Behn sine barn? - Leah Isadora, Maud Angelica og Emma Tallulah Behn 2. Hva heter moren til Ari Behn? - Marianne Solberg Behn 3. Skriv dette baklengs - Snakker vi herming her...? Jeg kjenner ari behn og han er kjempekul! Jeg er bestevennen hans ^^ ^^ snah nennevetseb re geJ !lukepmejk re nah go nheb ira rennejk geJ 4. Hvor mye vant barca over Atletico Madrid i går? 6-1 til Barcelona 5. HAR DU BETAEN FRA FØR AV? Ja! EDIT: Endret fra inv_biggrin.gif til Endret 5. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Henry9 vant! Mokko, stod at det skulle sendes på PM, og til en som ikke har betaen! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Henry9 vant! Mokko, stod at det skulle sendes på PM, og til en som ikke har betaen! Bare følte for å være retarded! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå