Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var koden sendt til Pal_.

 

Stian: Da får du nok tåle Daniels (og brorens) masing en liten stund til, men snapper jeg opp enda en kode står du først i køen! :)

 

EDIT: Skjønner egentlig ikke at det er så vanskelig for folk å få tak i.. Jeg har fått tak i 7 koder, én gikk til meg selv, én til en kompis, og resten har blitt delt ut her på forumet.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Eg takler ikke tidspress. Eg begynte å skjelve når eg skrev, selv om key'en ikke hadde vært til meg uansett x)

Men du fortjente den mer enn Daniel. Han hadde ikke hørt om LBP før i dag x)

Vent nå litt, jeg tror jeg vant en kode et annet sted også.

 

Hvis du gidder å vente 10-15 minutter kan jeg skaffe en til Daniel eller hvem det var.

Lenke til kommentar
D gjør han sikkert :)

 

Men så e Daniel bestissen, så han får få den :)

Oi, beklager. Jeg fikk koden tilsendt, det som er rart er at det ikke funka, det står noe om at koden har allerede blitt brukt. Sorry...

 

Veldig rart da, han som sendte meg den prøvde sikkert å lure meg. Du får prøve videre, og bruk "seksuelle favører" som tegn på desperasjonen din, funka for meg. :p

Lenke til kommentar

Får ikke laget stort nå jeg heller.

Bare loader når jeg prøver å velge noe.

 

Håper om det er riktig at det kommer en ny beta at den er litt mer stabil :)

 

Edit: Kan det være at vi som lastet ned etter IGN hadde masseutslipp har den nye?

Får ikke annet enn engels tale, selv om tekst og maskin står på norsk.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
først trodde eg man måtte få en av de nye kodene for at d skulle gå, men hvis dette stemmer så e d bare til å slette betaen vi har no og downloade den på nytt så får man d? :)

 

Ja er jo det det står, men det står også at man bør vente på mer info, og det er en fyr som har kommentert lenger nede at han ikke merket noen forskjell da han lastet ned på nytt.. Så, jeg vet ikke om det egentlig har kommet noen ny beta.

 

Uansett, det er bare 6 dager til betaen er slutt..

 

EDIT: Mine lagringsdata ble jo ødelagt, så jeg kan forsåvidt teste det ut. Men ikke før i morgen.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Får ikke laget stort nå jeg heller.

Bare loader når jeg prøver å velge noe.

 

Håper om det er riktig at det kommer en ny beta at den er litt mer stabil :)

 

Edit: Kan det være at vi som lastet ned etter IGN hadde masseutslipp har den nye?

Får ikke annet enn engels tale, selv om tekst og maskin står på norsk.

 

Er nok mulig at dere har den nye, ja. Selv lastet jeg ned for 1,5 uke siden, så jeg har i hvert fall den gamel.

 

Er nok bare engelsk tale på betaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...