GETINTHEVAN Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 JAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!1 Jeg fikk kode!!! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Sendt mail. Venter i spenning. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Driver og instalerer betaen nå Her er en liten video av introen til betaen for de som ikke har fått tak i kode: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/269140.html Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 skikkelig latterlig tidspunkt å legge ut keys'ene på da, satt på skolen da disse ble sendt ut Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Oioioi! Fikk en ekstra kode! Hva/Hvor mye er folk villige til å gi, da..? Måtte lage ny bruker for å laste ned med den ene koden, men det funker nå Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Fikk min i dag av Sony. (Beta tester) Tror jeg tester det i kveld. Gleder meg ikke akkurat, aldri syns det så noe særlig fett ut.. Men må prøves vel. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Oioioi! Fikk en ekstra kode! Hva/Hvor mye er folk villige til å gi, da..? Måtte lage ny bruker for å laste ned med den ene koden, men det funker nå Du skal få et takk av meg. Å ta penger for noe sånn blir litt drygt synes jeg... Endret 24. september 2008 av qweac Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Oioioi! Fikk en ekstra kode! Hva/Hvor mye er folk villige til å gi, da..? Måtte lage ny bruker for å laste ned med den ene koden, men det funker nå OH SHIT!! KAn JEG PLZ FÅ DEN!!!!! JEG DIGGER LBP!!! GLEDER MEG SYKT TIL DE KOMMER!!! DU SER PÅ BILDET MITT AT JEG DIGER DET!!!! PLZZZZZZ Endret 24. september 2008 av Trixhead Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Oioioi! Fikk en ekstra kode! Hva/Hvor mye er folk villige til å gi, da..? Måtte lage ny bruker for å laste ned med den ene koden, men det funker nå OH SHIT!! KAn JEG PLZ FÅ DEN!!!!! JEG DIGGER LBP!!! GLEDER MEG SYKT TIL DE KOMMER!!! DU SER PÅ ILDET MITT AT JEG DIGER DET!!!! PLZZZZZZ I want please. Som du ser har jeg desv. ikke fått i går å sånn, så det hadde vært drit bra om jeg hadde fått den.. Heder å ære + en tjeneste fra meg en gang er premien Å evig velsignelse! Endret 24. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 jepsi pesi, den koden i boks Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Oioioi! Fikk en ekstra kode! Hva/Hvor mye er folk villige til å gi, da..? Måtte lage ny bruker for å laste ned med den ene koden, men det funker nå lag en liten konkuranse for koden, det er fair Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hadde selvfølgelig ikke tenkt å selge den for penger, skulle bare se hvor langt folk var villige til å gå ^^ Hadde vel egentlig tenkt å gi den til kompisen min, men.. Hva slags konkurranse har du i tankene, da..? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jippi! Fikk kode fra gamereactor og Sony (skal gi bort ene til en venn). Da var det bare de fire timene jeg har foran meg på jobb først så blir det spilling. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hadde selvfølgelig ikke tenkt å selge den for penger, skulle bare se hvor langt folk var villige til å gå ^^ Hadde vel egentlig tenkt å gi den til kompisen min, men.. Hva slags konkurranse har du i tankene, da..? En dikt konkurannse: Mokko, jeg liker sjokko. Sjokko, det rimer på mokko. Å jeg vil gjerne ha en kode! Er også mulig å få koder på Gamereactor.se og gamereactor.dk!!! Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hadde selvfølgelig ikke tenkt å selge den for penger, skulle bare se hvor langt folk var villige til å gå ^^ Hadde vel egentlig tenkt å gi den til kompisen min, men.. Hva slags konkurranse har du i tankene, da..? ikke noe sånn stort, hehe, jeg var inne på GT sine sider, der legger folk ut kodene et bestemt klokkeslett, feks, 16.15, førstemann som klarer å taste inn koden vinner Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hadde selvfølgelig ikke tenkt å selge den for penger, skulle bare se hvor langt folk var villige til å gå ^^ Hadde vel egentlig tenkt å gi den til kompisen min, men.. Hva slags konkurranse har du i tankene, da..? ikke noe sånn stort, hehe, jeg var inne på GT sine sider, der legger folk ut kodene et bestemt klokkeslett, feks, 16.15, førstemann som klarer å taste inn koden vinner Ah.. det kunne faktisk ha vært litt gøy.. Hvis det er nok folk som har lyst på den, da.. Alle som har lyst på koden; Si fra! Går og spiser litt nå, så skal jeg tenke litt gjennom saker og ting.. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 JEG HAR LYST PÅ KODEN :!: :!: haha Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Fan fikk ikke tak i kode. Kom med meninger når dere heldige har fått teste demoen da. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 ME TOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
Niks Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) JEGMÅHALITTLEBIGPLANETBETA JEGVILHAENEKSTRABETAKEYHVISNOENKANVÆRESÅSNILLE oversatt: jeg vil gjerne ha en ekstra beta key hvis noen er så supergreie at de har en ekstra Endret 24. september 2008 av Niks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå