Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D eg ikkje likte med LittleBigPlanet e at på slutten så blir d kåret en vinner. Eller han som kommer på første får en krone over seg og d styret. Poenget med online e jo å sammerbeide for å komme seg gjennom banen, men med det vinnergreiene så ender d ofte med at folk begynner å konkurere i stedet.

Som for eksempel at hvis du har gått så langt at du akkuratt ikkje kan se den tingen man begynner på etter man har dødd, så driter noen i å gå de to skrittene tilbake slik at eg kan bli gjennoplivet igjen. Skjønte noen d? x)

 

Værtfall så mener eg alle burde fått like mye poeng uansett hvem som tok flest bobler.

Lenke til kommentar
D eg ikkje likte med LittleBigPlanet e at på slutten så blir d kåret en vinner. Eller han som kommer på første får en krone over seg og d styret. Poenget med online e jo å sammerbeide for å komme seg gjennom banen, men med det vinnergreiene så ender d ofte med at folk begynner å konkurere i stedet.

Som for eksempel at hvis du har gått så langt at du akkuratt ikkje kan se den tingen man begynner på etter man har dødd, så driter noen i å gå de to skrittene tilbake slik at eg kan bli gjennoplivet igjen. Skjønte noen d? x)

 

Værtfall så mener eg alle burde fått like mye poeng uansett hvem som tok flest bobler.

 

Kommer til å være veldig mange forskjellige typer spill å spille når den endelig versionen er ute, og folk får lagd ting.

Ikke alle baner fokuserer på poengsamling, og jeg synes det gir en liten ekstra spenning jeg og se hvem som får mest.

Spiller man med kjentfolk venter man eller går to steg tilbake uansett ;)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
D eg ikkje likte med LittleBigPlanet e at på slutten så blir d kåret en vinner. Eller han som kommer på første får en krone over seg og d styret. Poenget med online e jo å sammerbeide for å komme seg gjennom banen, men med det vinnergreiene så ender d ofte med at folk begynner å konkurere i stedet.

Som for eksempel at hvis du har gått så langt at du akkuratt ikkje kan se den tingen man begynner på etter man har dødd, så driter noen i å gå de to skrittene tilbake slik at eg kan bli gjennoplivet igjen. Skjønte noen d? x)

 

Værtfall så mener eg alle burde fått like mye poeng uansett hvem som tok flest bobler.

 

Synes også dette er litt dårlig. Når jeg spiller med broder'n feks, så blir det sånn; "Ååååå.. ikke ta alle poengene da.. Nå gidder ikke jeg å slippe deg ut (Altså finne et sjekkpunkt) neste gang du dør!" eller "Haha, nå stikker jeg fra deg så du kommer ut av skjermen og blir borte!" osv..

 

Men håper det kommer flere moduser i den ferdige versjonen, samarbeidsmodus, konkurreringsmodus osv..

 

EDIT: Fant ut at jeg faktisk har enda en LBP-Beta-kode!

 

Den skal, som alle de andre jeg har fått tak i, bli gitt til en heldig person fra forumet. Så, hvem ønsker en Beta-kode?

 

Det er ikke den som svarer først eller no, skal bare sjekke interessen.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Hvordan gir jeg de andre sackboyene en på trynet? Dreiv og danset foran han ene jeg spiller med nå, så fikk jeg en på trynet :p

 

Gå ved siden av en fyr, husk å være i samme "dybde" som ham. Holder du inne L2 styrer du Sackboys venstre arm, holder du inne R2 styrer du den høyre. Du styrer da venstre arm med venstre spak, høyre arm med høyre spak. Pek spaken du vil bruke så mye du kan mot den andre spaken, så Sackboys hånd holdes foran kroppen. Dra spaken fort over til den andre siden, og Sackboy langer ut dit du vil!

 

EDIT: Too late :p

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Hvordan gir jeg de andre sackboyene en på trynet? Dreiv og danset foran han ene jeg spiller med nå, så fikk jeg en på trynet :p

 

Gå ved siden av en fyr, husk å være i samme "dybde" som ham. Holder du inne L2 styrer du Sackboys venstre arm, holder du inne R2 styrer du den høyre. Du styrer da venstre arm med venstre spak, høyre arm med høyre spak. Pek spaken du vil bruke så mye du kan mot den andre spaken, så Sackboys hånd holdes foran kroppen. Dra spaken fort over til den andre siden, og Sackboy langer ut dit du vil!

 

EDIT: Too late :p

 

Litt bedre forklart :p

Lenke til kommentar
post-139521-1223162530_thumb.jpg

 

 

Så har eg fått sånn 20 meldinger av han på ps3'en der han maser om at eg må skaffe en til han.

 

Likte ikke Daniel.. :p

Og hvem er Maren..? :dribble:

Btw; Du har én ulest epost! :thumbup:

 

EDIT: Daniel kan få den han, om ingen andre melder seg i løpet av 15 min!

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...