hvo91 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har også hatt problemer med frys men skrur du av ps3en når indikatoren blinker, spillet lader så er det stor sjanse på å ødelegge save gamene Lenke til kommentar
Pal_ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vi må også huske at dette er Beta, ikke representativ av sluttproduktet, som sannsynligvis kommer til å herje. Gleder meg, men jeg trenger penger! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du kan få sykt kult "skin" på sackboyen din hvis du blander klistremerkene xD PS: Ingen som vet om det går an å få godzilla eller drage kostymet i beta'n >.<? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Fikk akkurat key av en veldig snill person på gametrailers-forumet . De som ikke har fått key bør stikke innom og se. Er flere som gir bort der . Laster ned nå Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Du kan få sykt kult "skin" på sackboyen din hvis du blander klistremerkene xD PS: Ingen som vet om det går an å få godzilla eller drage kostymet i beta'n >.<? Det er bare en beta, altså LANGT ifra alle ting som fullversjonen. Du får det nok i en av de seinere lvlene, som ikke er med i betaen! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har ikke fått noen kode. Har ikke prøvd på en uke nå.. Er det mulig noe sted nå eller senre ikveld å finne en? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvor? Står ikke noe om det der.. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen andre enn meg som sliter med å få connecta til online delen av spillet? Får bare error gang på gang. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ingenting virker her og har slitt i hele kveld med lange loadetider eller feil. Får ikke brukt redskap osv for det bare står og loader. Ble kanskje litt mye når det kom på 20 000 til over få dager Lenke til kommentar
Grymt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jepp, sliter med det samme her og. Kjedelig, men hei for et morsomt spill, storkoser oss her. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja utrolig genialt spill. Jeg skulle bare ønske jeg var flinkere til å lage ting. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nooh, kontrollen min vil ikke koble til trådløs! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Er det støtte for flere spillere lokalt på betan? Koblet til min andre PS3 kontroll, men det var ingen sackboy nummer 2 som ble med i spillet. Noe spesielt jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Grymt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skal va støtte for det ja. Virker her, bare å aktivere kontrollern så detter'n ned på spillebrettet. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Eg har nettopp spilt Lokalt. Det funker kjempefint. Bare til å slå på en annen kontroll, så kommer det opp hvilke bruker som skal knyttes til den andre kontrollen. Då kan du velge mellom gjest eller de andre brukerene som er lagret på ps3'en Evig morsomt å spille med andre Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Holdt på med et Spider-man-brett da hele greia låste seg.. Kunne faktisk blitt ganske bra også. Nå er hele fremgangen min sletta, og jeg må starte heeelt på nytt! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kommer ikke meg på nett på d lengre :S Gikk helt perfekt før. D eneste var at det kom opp en meldning om at det kanskje ikke ble så kult å spille online fordi eg har nat type 3, men alt funket perfekt før i dag. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ser på ebay etter noe som kan være vært å kjøpe.. http://tinyurl.com/3ljcfj LUUVLY Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Får ikke alltid lasta opp scoren min etter endt runde, men det er ikke så farlig. Har prøvd litt online, det hakket som bare F og var ikke noe særlig så holder meg til lokal mode. Har ikke hengt seg i create mode enda, men har heller ikke fylt hele brettet med saker og tind enda. Er jeg blind eller er det bare 3 brett man kan prøve? Syns det var litt lite og ganske fort gjort å bli ferdig med dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå