harley1340 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Wow, fikk kode, etter endeløs leting... IGN og FilePlanet ruler.. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Derja da har Filefront lært, går nå igjennomm manuelt, så det ikke blir keyfarming Synd for jeg ville lage en konkurranse til! Lenke til kommentar
ShortCut-92 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ca 2400 igjen fortsatt Unnskyld men hva er beta key til LillteBigPlanet? og hva er little big planet? jeg har ps3 jeg også Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 http://www.fileplanet.com/promotions/littl.../index_reg.aspx Beta codes.. Og hvis noen har noe på PSN de vil bytte så har jeg beta codes jeg bytter:P Yess! Endelig fikk jeg betaen. Laster ned nå Takk for tipset! Lenke til kommentar
Pal_ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har en betakode til overs Legger den ut her om ca. 10-15min, så en heldig diskusjon.no bruker får den Aw, shucks. Jeg blir vennen din hvis du gir den til meg...? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) ca 2400 igjen fortsatt Unnskyld men hva er beta key til LillteBigPlanet? og hva er little big planet? jeg har ps3 jeg også Youtube -> LittleBigPlanet EDIT: Gjorde det for deg LINKETE LINKELINK Endret 4. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
iCar Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Endelig fikk jeg beta key fra fileplanet:) Enklere enn dette kunne det ikke ha blitt, takk til den som først tipset om dette Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vil noen ha min siste betakode? Lenke til kommentar
Pal_ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vil noen ha min siste betakode? Jeg vil gjerne ha den, bare send som PM er du snill. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg hadde vært veldig glad hvis du hadde gitt den til meg Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 LBP hengte seg opp da jeg skulle laste inn og redigere en av banene mine, så jeg skrudde av spillet. Skjermen ble helt svart, og jeg ble nødt til å holde inn AV-knappen på selve PS3-en i rundt 10 sek for å slå den av. Når jeg så prøver å gå inn på LBP, får jeg beskjed om at lagringsdataene er ødelagt og at jeg må slette dem.. Gjorde da det, men kopierte først lagringsdataene over til en annen PSN-bruker, så jeg har dem hvis jeg skulle finne ut av hvordan jeg reparerer dem.. Så, noen som vet hvordan man reparerer ødelagt lagringsdata? Gidder noen å sjekke om banene mine fortsatt er lagret i spillet? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg hadde også blitt meget glad hvis noen hadde sendt meg en beta key Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 irriterede at spillet klikker innemellom, og man må slå av hele ps3en! :cry: Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 LBP hengte seg opp da jeg skulle laste inn og redigere en av banene mine, så jeg skrudde av spillet. Skjermen ble helt svart, og jeg ble nødt til å holde inn AV-knappen på selve PS3-en i rundt 10 sek for å slå den av. Når jeg så prøver å gå inn på LBP, får jeg beskjed om at lagringsdataene er ødelagt og at jeg må slette dem.. Gjorde da det, men kopierte først lagringsdataene over til en annen PSN-bruker, så jeg har dem hvis jeg skulle finne ut av hvordan jeg reparerer dem.. Så, noen som vet hvordan man reparerer ødelagt lagringsdata? Gidder noen å sjekke om banene mine fortsatt er lagret i spillet? Jeg går inn og ser nå, sender deg melding på PSN. Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hmm, den skal på død og liv adde flere sackboys hos meg, har 4 kontrollere, så jeg lurer bare på hvordan jeg får bort noen av de? Ser ikke noe valg om dette noe sted. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hmm, den skal på død og liv adde flere sackboys hos meg, har 4 kontrollere, så jeg lurer bare på hvordan jeg får bort noen av de? Ser ikke noe valg om dette noe sted. Slå av de kontrollerene som du ikke vil ha med i spillet. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Ja, hvorfor får jeg ødelagt lagrigsdata hele tia? Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Spillet var helt uspillelig for meg nå. Hakke og hang seg opp hele tiden. Holder forsten på med en Half life bane Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Rart, har jo bare 3 kontrollere slått på nå, men allikavel er det 4 sackboys på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå