kewell79 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 nå fikk jeg akkurat meg en gratis kode på ign...på aller første forsøk ever Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Velkommen i klubben! Du burde glede deg! Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 nå fikk jeg akkurat meg en gratis kode på ign...på aller første forsøk ever Bah, har bare prøvd i en uke nå uten få kode. Hehe Men gratulerer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 nå fikk jeg akkurat meg en gratis kode på ign...på aller første forsøk ever Hvordan får man fra IGN? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Da har jeg fått tak i key, og venter nå på at nedlastningen blir ferdig Kjøpte like godt fra IGN. Er snakk om 120 kroner, og det er ikke akkurat allverdens Noen som vet hvor lenge abonnementet varer forresten? Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 WOOOOOOOOOOHooo, elsker gametrailers! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Da har jeg fått tak i key, og venter nå på at nedlastningen blir ferdig Kjøpte like godt fra IGN. Er snakk om 120 kroner, og det er ikke akkurat allverdens Noen som vet hvor lenge abonnementet varer forresten? Vanlig abb hos IGN er for 12 mnd. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Er det noen som vet når norsk tid dem skal legge ut siste batch med koder fra ign.com? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Da fikk jeg endelig tak i min key, en hyggelig person på gametrailers forumet ga den til meg. :D Nå skal det spilles! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Holder på med trening på Min Måne, og har kommet til der jeg skal bolte fast en sløyfe på en Sackboy. Gjør som jeg blir fortalt, men får ikke trening fullført uansett hvor mye jeg prøver. Noen som har kommet forbi den og husker hva de gjorde? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Holdt inne X til det kom en lyd! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Mener du lyden når du skrur fast bolten og så når du fester sløyfen med bolt på Sackboy? De får jeg også. Edit: Gikk helt ut og inn igjen i spillet, og nå fikk jeg fullført med en gang. Endret 4. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 http://www.ps3fanboy.com/2008/09/26/sony-a...anet-beta-keys/ Les her hvis dere vil vite hvor betaene kommer! Lenke til kommentar
A113 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har nettopp fått kode, men hvor går jeg for å laste det ned? finner det ikke på PSN. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Jeg har en ekstra EU key. Hvis noen har et psn spill de vil bytte mot koden, PM. edit; 2 late Endret 4. oktober 2008 av SB-triiP Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) http://www.fileplanet.com/promotions/littl.../index_reg.aspx Beta codes.. Og hvis noen har noe på PSN de vil bytte så har jeg beta codes jeg bytter:P Endret 4. oktober 2008 av MST Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har nettopp fått kode, men hvor går jeg for å laste det ned?finner det ikke på PSN. Frå eit tidlegare innlegg i tråden: Instrukser: LITTLEBIGPLANET - BIG BETA 1. Logg inn på PSN. 2. Når du har logget inn, velg [Account Management]. 3. Velg [Transaction Management], og så [Redeem PLAYSTATION®Network Card or Promotion Code]. 4. Legg til koden (12 siffer) og velg [Continue]. Skammeleg at enkelte kan finne på å krevje ting i bytte mot ei beta kode ein har til overs. Dette er noko du skal gi vekk, ikkje bare gratis, men med den største fornøyelse. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har spillt spillet i en time nå, og må si det at det er utrolig artig! Skikkeli gla spill Både fysikken, musikken, omgivelsene og gameplayet er vanvittig bra, og spillet er helt unikt. Jeg håper bare at gameplayet klarer å holde seg. Man vet aldri hvor lenge man orker å hoppe på objekter fra bane til bane Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 http://www.fileplanet.com/promotions/littl.../index_reg.aspx Woot! fikk beta kode takker Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Spilt det en times tid, og skjønner at det ikke er nok til å lage meg det helt store inntrykket. Men... har hatt morsommere times spilletid i mye annet rart av demoe/betaer. Men madammen kommer til å like det greiene der. Men det er annerledes enn noe annet jeg har spilt. Og således fortjener det at jeg gir det mer tid senere. Så får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå