jkolbu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Yeey! Partytime her inne nå, følte det var litt bedre å sende på pm enn å legge den ut så man får takken sin eller hva Mokko? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg gir bort en kode til den som svarer riktig på disse spørsmålene: 1. Hva heter jeg til fornavn...? Lars 2. Når ble jeg født? 22 July 1994 3. Hvor mange år gammel er jeg? 14 4. 2 * 4 + 2 * 2 + 1000 = 1012 5. Du har lyst på koden, ikke sant..? Ja det skal va sikkert. FØSTE SOM SVARER RIKTIG PÅ SAMTLIGE SPØRSMÅL VINNER KOOOODEN!!!! EDIT: Skriveleif Nå tror jeg nesten at.. ..... VI HAR EN VINNER! Gratulerer, koden kommer pr. PM i løpet av 5 min Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Stian har fått kode PCen klikket litt xD Godt å høre. Have fun stian Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Yeey! Partytime her inne nå, følte det var litt bedre å sende på pm enn å legge den ut så man får takken sin eller hva Mokko? Du husker den, ja :!: Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ikke vanskelig å glemme da, makan til folk! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ikke vanskelig å glemme da, makan til folk! Ja, men nå har jeg kommet på bedre tanker. Kode sendt via PM til Grynt. Lenke til kommentar
nroj Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 vil bare anbefale dere som ikke har fått tak i en kode enda å følge m på ign Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jaja, da er ti koder delt ut Følte meg som en jævel når jeg hadde alle ti, føler meg som en engel nå Da sier jeg natta, høstferien er snart ferdig! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 God Natt Og Takk Igjen Evig kult gjort Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Til nå har jeg vært oppe uten søvn i over 107 timer uten å finne 1 eneste kode, neste mann som har en key til overs, vær så snill å gi den til meg Lenke til kommentar
Grymt Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Da vil jeg bare takke så mye for koden Mokko. Er på nedlasting nå. Dette skal bli supert. Oi oi oi samboern kommer å bli i ekstase her imorgen når hu ser vad som har skjedd. Takk igjen! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Da vil jeg bare takke så mye for koden Mokko. Er på nedlasting nå. Dette skal bli supert. Oi oi oi samboern kommer å bli i ekstase her imorgen når hu ser vad som har skjedd. Takk igjen! Du får fortelle til samboern din at du fikk hjelp, da. Ikke ta all æren selv :!: Dere får more dere Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 vil bare anbefale dere som ikke har fått tak i en kode enda å følge m på ign Dem er allerede gitt vekk Fulgte med men det holdt ikke i få minutter engang Lenke til kommentar
A113 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fikk verken tak i kode fra Ign elle Fileplanet:( Noen gavmilde personer som har en ekstra? Lenke til kommentar
nroj Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 vil bare anbefale dere som ikke har fått tak i en kode enda å følge m på ign Dem er allerede gitt vekk Fulgte med men det holdt ikke i få minutter engang dem skulle ikke gi bort alle 20000 på en gang kommer mere i morra http://ps3.ign.com/articles/915/915948p1.html Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvor lenge varer betaen? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvor lenge varer betaen? Tror man kan spille den ut 11. oktober.. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen som har en kode til overs? Fikk ikke på IGN sin idag, var litt sent ute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå