Trixhead Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hvilken trailer på lbp er kulest. skal sende den til en kompis!! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hvilken trailer på lbp er kulest. skal sende den til en kompis!! Synes denne er fin jeg da Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hehe. den glemte jeg. har sett den føør ja, den er digg Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har PS3 satt på norsk og spillet har norsk tekst, men engelsk tale. Skulle gjerne hørt Harald Eia sin også om det var mulig, men finner ikke noe sted å endre dette? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Har kommet gjennom første brettet der LittlebigPlanet logoen kommer opp, også skjer ingenting. Slutter alt der? EDIT: never mind Endret 3. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som har en kode til en som har lyst til å kose seg med LBP på en trist fredagskveld? Plzplz Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Arh.. kom hjem fra jobb akkurat. og selvfølgelig akkurat for sen. Har ikke fått noen på uttallige konkurranser/signups nå :(. Noen som er supersnille og har en til overs ? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har PS3 satt på norsk og spillet har norsk tekst, men engelsk tale.Skulle gjerne hørt Harald Eia sin også om det var mulig, men finner ikke noe sted å endre dette? Tror nok du må vente til fullversjonene for å få Harald Eia sin stemme, er nok bare engelsk tale i betan. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dæven gikk inn hit igjen, plutselig 3 som hadde sent pm om kode! Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Bra å se at sa mange fikk kode. Håper de som fikk flere koder gi til de andre Har spilt det siden jeg lasta det ned. Helt sykt gøy! Endret 3. oktober 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) KONKURRANSE OM KODE!!! DEN FØRSTE SOM SVARER RIKTIG VINNER EN BETA KODE!!! 1. Hva heter den engelske fortelleren på LBP? 2. Når lanseres spillet i norge? 3. Hvor mange forhåndslagde levler følger med spillet? * Vansklige å finne ut av. Klarer du det er du garantert key! 4. Hvor mange kan spille online samtidig på en bane? 5. Vil du virkelig ha en key? Endret 3. oktober 2008 av Kolakk Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dæven gikk inn hit igjen, plutselig 3 som hadde sent pm om kode! Lyst å gi meg en av de, siden du fikk så mange ? sitter her å fortviler Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 KONKURRANSE OM KODE!!!DEN FØRSTE SOM SVARER RIKTIG VINNER EN BETA KODE!!! 1. Hva heter den engelske fortelleren på LBP? 2. Når lanseres spillet i norge? 3. Hvor mange forhåndslagde levler følger med spillet? * Vansklige å finne ut av. Klarer du det er du garantert key! 4. Hvor mange kan spille online samtidig på en bane? 5. Vil du virkelig ha en key? 1. Stephen Fry 2. 29.oktober 3. 60stk 4. 4 spillere 5. JAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) GRATULERER!!! Du hadde en feil.. men jaja! Endret 3. oktober 2008 av Kolakk Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hadde ikke jeg vært så egoistisk hadde jeg fått flere koder. Drømmen min er at alle får koder Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Eg kunne faktisk nesten alle også, men var for sen Ingen sjans for at eg får en av dine 10 koder? Eg kan drepe for en beta key, har prøvd så evig mange ganger, men d e tydeligvis ikke meningen at eg skal få en Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 En million tusen takk Kolakk!! . skal huske det hvis det kommer andre betaer hvor folk sliter å få tak i og jeg får en hehe. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 KONKURRANSE OM KODE!!!DEN FØRSTE SOM SVARER RIKTIG VINNER EN BETA KODE!!! 1. Hva heter den engelske fortelleren på LBP? 2. Når lanseres spillet i norge? 3. Hvor mange forhåndslagde levler følger med spillet? * Vansklige å finne ut av. Klarer du det er du garantert key! 4. Hvor mange kan spille online samtidig på en bane? 5. Vil du virkelig ha en key? 1. Stephen Fry 2.22 Oktober 3. 60 4. 4 Spillere 5. Hell yeah! Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 GRATULERER!!! Du hadde en feil.. men jaja! Hehe, hva hadde jeg feil? online spillere? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvilke hadde han svart feil på? Eg hadde svart det samme, bare at eg visste ikke hvem fortelleren var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå