jkolbu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gjett hvilken drittunge som skaffa seg 10 koder a? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gjett hvilken drittunge som skaffa seg 10 koder a? Hva i all verden skal du med det? Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hehe, nå får vel alle på forumet beta keys!!! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hva har skjedd???? Typisk noe skjedde mens jeg var ute med bikja:( Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hva har skjedd????Typisk noe skjedde mens jeg var ute med bikja:( Klikk deg inn her og få beta kode: http://www.fileplanet.com/promotions/littl.../index_reg.aspx Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Koden er sånn her: ****-****-**** , men på playstation network går det bare ann å taste inn 3 bokstaver i den første ruten, så får ikke tastet inn koden, altså det blir sånn ***-****-****, får ikke den siste bokstaven i første ruten. Noen med samme problemet? EDIT: never mind, måtte bare gjøre alt på nytt Endret 3. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hva har skjedd????Typisk noe skjedde mens jeg var ute med bikja:( Klikk deg inn her og få beta kode: http://www.fileplanet.com/promotions/littl.../index_reg.aspx Ble stressa her nå, men har fått en kode endelig.. tjoho!!! Nå er det helg Edit: Prøvde med 2 forskjellige mail, men fikk opp samme kode. Får alle en og samme kode nå eller? Endret 3. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvis noen ikke gidder å registrere seg: HDQ7-EAB2-G8CE Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvis noen skulle ha noen koder til overs er det bare å pm'e de til meg Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 OMGOMGOMGOMGOMGOGMOGMOGMOGMOGMGOMGOMGOMGOGMOGMOGMOGMOMGOMGO! Dette blir en knall helg! Tusen takk for link, Heronemis! Du er kongen akkurat nå. Hehe. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvis noen skulle ha noen koder til overs er det bare å pm'e de til meg Hvorfor ikke prøve selv? Er lett som bare det, har selv skaffet to som jeg har gitt bort. Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvis noen skulle ha noen koder til overs er det bare å pm'e de til meg Hvorfor ikke prøve selv? Er lett som bare det, har selv skaffet to som jeg har gitt bort. Har skaffa noen selv, men orker ikke skaffe fler.. Trenger noen til noen kompiser.. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Heronemis = Heronemis Lenke til kommentar
nroj Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 http://www.fileplanet.com/promotions/littlebigplanet du får kode med en gang!!!!!!!!! jeg skal si deg at det er en 7 åring som kommer til å ha deg som helt når han våkner i morra tusen hjertelig takk for linken nå er jeg superdad igjenn Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Skjønner fortsatt ikke hvor folk går inn. Den sugne pcen min tar det ikke imot. men har fått en nå uansett da!!! Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg var selvfølgelig for sent ute Noen som hadde vært så snille å gitt bort en kode til meg? Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Ser det er mange her som har skaffet seg mange koder.. jeg var dessverre for sen Ingen som har en kode å avse vel? *spørrepent* pwetty pwetty pleease? :-) Thx to Archon & Mokko for code :-D Endret 3. oktober 2008 av wamp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Damn, fikk ikkje med meg denne her heller Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Damn, LBP kommer ikke til norge før 29. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå