archongamer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Darn! Helt håpløst å få nøkkel om man har et liv utenom diverse forum etc. Gratulerer til de som faktisk har vært oppe sent og ofret en del ting for key til lbp-beta. Mange av oss har sittet oppe og ofret litt og ikke fått om det er noen trøst. Og til alle, please ikke gjør dette til en tiggetråd om kode. Vil noen gi deg en gir de nok beskjed om dette Endret 3. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hey alle.. Etter å ha prøvd å få tak i betanøkkel siden eurogamer.net så har det blitt mange sene netter. Og har deltatt på ett utalls konkurranser, uten hell som så mange andre her. Men... På tirsdag så dumpet det en mail i innboksen min fra IGN. Og der var det jammen med en nøkkel.. Lykken var komplett.. Men det slutter ikke der, i natt fikk jeg en ny nøkkel fra gamespot. Så da har jeg en nøkkel til overs som jeg syns skal deles ut her. Nøkkelen vil bli kun sendt som PM til en eller annen. Men jeg trenger litt hjelp til hvem som skal få den... Hvem fortjener en nøkkel..? Skal i ett møte på jobben nå, så jeg blir borte en times tid. Blir vel delt ut etter det.. Talast... Har vel gjort ca det samme som deg, ventet lenge på x antall sider, hamret på f5 til den store gull medalje, svart på spørsmål, og sendt inn navn osv. Men har desverre ikke vært like heldig som deg. Hvis du finner det i ditt hjerte ( ) så tar jeg gjerne i mot den beta nøkkelen og vil for alltid være evig takknemlig. Venlig hilsen Dimnar. Endret 3. oktober 2008 av Dimnar Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Er det noen her som har en kode til overs og kunne tenke seg å spille Tom Clancys EndWar betaen som starter 7 oktober, og kunne tenkte seg å bytte? Jeg har en beta key som egentlig skulle bytte til en annen bruker her på forumet, men han har seffølgelig ikke svart, så vet ikke om han har brukt den eller ikke. Ihvertfall kan jeg såfall sende deg koden først, også får jeg LBP koden etterpå hvis den fungerte. Hadde satt veldig stor pris på det, også får du tillegg noe tilbake enn å bare gi den bort. Endret 3. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
p_o_w Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hey.. Da har jeg delt ut nøkkel til en heldig bruker... Så til dere andre.. Sorry.. Hadde jeg hatt nøkler til dere andre så hadde dere fått uten problemer.. Det var vanskelig å velge.. Roar Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 La oss slutte å tigge nå da folkens! Ødelegger hele tråden om man skal få en hel haug av folk som håpløst tror at å spørre her vil gi dem en nøkkel, og gjerne spørre samme spørsmål flere ganger. Klarte du ikke få nøkkel så var du en av mange, og da kan man vel like godt slå seg til ro med at det ikke er mange dagene igjen til alle får spille det ferdige spillet Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer til den som fikk den. Have fun! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tusen takk for koden p_o_w, det var veldig fint gjort av deg. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ahh typisk.. dukker opp en konkuranse her mens vi hadde qupertesten >.< Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Håper GT gir ut sine koder snart Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har ikke GT gitt ut sine enda? Lenke til kommentar
Niks Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det noen som har fått mail fra gamepro? Lenke til kommentar
nroj Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 jaja da gikk det som jeg fryktet ingen kode i innboksen i løpet av natta så om noen har en til overs så står jeg på kne å ber Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tror alle her har veldig lyst på en kode så de kan få prøvd spillet men som archongamer sier, ikke gjør dette om til en stor tiggertråd for koder. Vi får vel bare vente til de kanskje åpner det for alle, ellers er det jo ikke så lenge til spillet kommer heller. Lenke til kommentar
A113 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Den som gir meg kode til LBP slik at jeg slipper å kjede meg får respekt! Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) http://ps3.ign.com/articles/915/915932p1.html IGN med 20 000 koder!!! UK, October 3, 2008 - Keys to the LittleBigPlanet beta are the hottest ticket in town, so much so the thousand we gave away a couple of weeks ago were snapped up in a matter of minutes. Good job then that we've teamed up with Sony to give away a bunch more – 20,000 to be precise, and we've saved them all for UK and EU users. Here's the deal. We'll be giving away all the keys over the next three days. Not in one go mind, but staggered to make sure everyone gets a decent chance of grabbing one, even if they're predisposed when the first batch goes live. So what'll you'll need to do is keep hitting up IGN to find out when the keys go live. Don't worry, we'll make sure it's obvious when each batch goes live but you'll still need to be quick off the mark if you want to bag yourself a key. And if you do miss out on a key first time round don't fret because you'll have another chance the following day – just be sure to keep coming back to IGN to make sure you're there when the keys go live and the flood gates open! Endret 3. oktober 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) oi da :O håper ikke de gir ut 3 om natten eller noe sånn da >.< håper ikke det blir spørsmål da >.< Takk for infoen Hero Endret 3. oktober 2008 av Hvo91 Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ja, jeg gidder ikke å være opp hele natta for en kode Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg synes alt nå virker mer som et godt planlagt markedsføringsstunt, enn faktisk betatesting når de får så mange plutselig. Kunne de ikke heller gitt den ut på Store og latt de som ville prøve, eller er det å la de forskjellige sidene tjene litt også en måte å få mye posetiv pr? Skal uansett følge med og se hva de foretar seg på IGN Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Og dermed ble tusenvis av mennesker slave til F5 knappen i enda noen flere dager. Jaja, la oss håpe vi får oss en key denne runden, 22.000 bør jo være greie odds for oss som mangler. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Pff da på jeg ta med meg bærbaren hvor en jeg går igjen >.< F5 ftw <.< Foresten.. Jext hvem er han karen i avataen din ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå