Kezlo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Wired har lagd en liste over Top 10 Little Big Planet baner her. Det er noen ganske stilige baner der. Håper på å få tak i beta-nøkkel snart også. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gi den til noen andre enn meg, men jeg vil være med i konkurransen Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 JEg ønsker meg gjerne den koden Kris. selvom jeg trur det er andre som har leita enda mer enn det jeg har gjort. Så håper dette er nærmest 12:34 Lenke til kommentar
Niks Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg vil gjerne ha en kode Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Er klokka 12:34 nå? Edit: Ja, det var den gitt... men det var den visst for mange andre også. Endret 3. oktober 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Aleksen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som har fått fra 1UP nå? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Da prøver jeg meg på den flotte konkurransen du kjører igang, Kris. Fint initiativ, forresten. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Siden det er endel som har fått ekstra koder, går jeg også gjerne på tigger ferd.. Har noen en på handen de kan bli kvitt tar jeg gjerne imot Lenke til kommentar
Hombleracer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ser gjerne en beta-nøkkel hos meg, pls! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer, du var nærmest Sjekk PM. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Close, but no cigar... Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fillern! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Wired har lagd en liste over Top 10 Little Big Planet baner her.Det er noen ganske stilige baner der. Håper på å få tak i beta-nøkkel snart også. Gratulerer Men jeg var bare noen sekunder unna Lenke til kommentar
Kezlo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer, du var nærmest Sjekk PM. : D, var heldig der. Tusen takk! Lenke til kommentar
Hombleracer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Darn! Helt håpløst å få nøkkel om man har et liv utenom diverse forum etc. Gratulerer til de som faktisk har vært oppe sent og ofret en del ting for key til lbp-beta. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen andre som vil gi bort en kode? Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hey alle.. Etter å ha prøvd å få tak i betanøkkel siden eurogamer.net så har det blitt mange sene netter. Og har deltatt på ett utalls konkurranser, uten hell som så mange andre her. Men... På tirsdag så dumpet det en mail i innboksen min fra IGN. Og der var det jammen med en nøkkel.. Lykken var komplett.. Men det slutter ikke der, i natt fikk jeg en ny nøkkel fra gamespot. Så da har jeg en nøkkel til overs som jeg syns skal deles ut her. Nøkkelen vil bli kun sendt som PM til en eller annen. Men jeg trenger litt hjelp til hvem som skal få den... Hvem fortjener en nøkkel..? Skal i ett møte på jobben nå, så jeg blir borte en times tid. Blir vel delt ut etter det.. Talast... PLZZ gi den til meg! Har prøvd på alle mulige sider, men aldri fått en... Har sikkert prøvd like lenge som du, og da skjønner du sikkert at det har vært slitsomt. Alt det stresset for ingenting:( , Så plzz gi meg en beta key!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå