Mokko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Fra PS-Blog: "UPDATE #2: The beta keys are sending out now, so check your inboxes (and spam filters). All should be reach their destinations within about 2 hours (it’s 4.23pm Pacific right now). Good luck!" EDIT: Ingen mail på noen av de fire kontoene jeg sendte inn fra.. Kanskje de faktsik sjekket IP..? Endret 2. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 prøvd spillet litt nå ! utolig morsomt det lille jeg fikk testet og så utolig lett det er og sette seg inn i det ! lever helt opp til forventningene så langt Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det det noen som har fått noe fra Gamepro?? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det det noen som har fått noe fra Gamepro?? Gamepro sente ut kl 00:00 i natt Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Da fikk ikke jeg en, noen andre som har fått? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gode nyheter! Taking Care of our Own: More LBP Beta LoveBy SackBoy103 Last Updated: 10/2/2008 4:13:39 PM We know that this has been a crazy week for you LBP fans. Some of you were lucky enough to score a beta key from a variety of sites online, some of you scored some right here. And of course, there were many who did not. This didn't sit well with us. So for the past couple of days we have trying to able to open up the beta so we can generate more public beta keys to offer to you. And that's exactly what we are going to do. So if you- 1) Are 18 years old or older 2) Have ever posted in the LBP News Site on or before Wednesday, October 1st, 5:00PM (PST) 3) Fill the requirements that we stated on the "TGIM- Public Beta Access" Post. 4) Opted in to receive emails Then we are sending you a LBP beta invite in the next 48 hours. We hope that this will fill your LBP needs between now and launch. Again thanks for all the support and sorry for such a roller coaster week. Trykk her! Dette burde vel skaffe de fleste noen nøkkeler. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Håper da det. Jge har skrevet en kommentar der en gang Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Håper jeg også. skrev kommentar der på tirsdag.. Men hadde ikke mail aktivert da. men aktiverte det nå.. Håper det går bra Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det eneste man trenger å gjøre å være meldt på mail og ha skrevet kommentar før 1. Oktober? Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror det, det har iallefall jeg gjort Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ikke fått svar fra gametrailers, gamepro eller ps3 blog enda >.< Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ikke noe her heller! Så nå gir nok jeg opp... men det er jo bare 19 dager til det ferdige spillet kommer! :!: Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) da er vi tre.. Edit: fire? Endret 3. oktober 2008 av Jakos-k Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Desverre blir vi nok fem. Våknet til nok en skuffelse, og nå venter jeg på spillet og gir opp betaen! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Desverre blir vi nok fem.Våknet til nok en skuffelse, og nå venter jeg på spillet og gir opp betaen! Vi er seks. Eller, hvis du tar med at jeg sendte fire mailer fra forskjellige adresser, og ikke fikk svar på noen av dem, så er vi ni.. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Da er vi sju. Håper det er sant at de gjør betaen public. Da er det bare en uke igjen Endret 3. oktober 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Men da starter skolen igjen >.< Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bittelitt off-topic, men vil LBP komme i Playstation Store for nedlasting? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vel, de har sagt at spillet fyller opp en BluRay plate, så tviler litt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Våknet netopp og skjekket den ene e-post adressen min, ingen mail fra gamepro Så sjekket jeg den andre adressen min og da har jeg fan meg fått en kode fra den amerikanske ps siden jeg sendt mail til i går Er det virkelig sant at de bare hadde 50 koder og gi bort? I så fall har jeg vært jævla heldig, og hvis jeg har forstått det rett har en annen fra forumet også fått kode derfra. Utrolig glad nå, etter utallige forsøk lyktes det endelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå