Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg fikk key nå jipppi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor fra?

fra PlaystationBlog sendte mail i stad ... kipt happy nå :cool:

Får håpe flere andre får den også !

Startet nedlastning !

Grattis, har enda ikke vært så heldig desverre, men da vet jeg i det minste at de er begynt sendt ut og at har jeg ikke fått innen en times tid kommer det ingen og man kan ta natta :)

Lenke til kommentar
Husk det att det er hans hele navn, ville tro du skal si hele navne, det bør får 100% korrekt svar mener jeg, det holder ikke med bare James, det kan være flere som heter James der inne da :p

Nå spør de spesifikt etter kun fornavn da ;)

Finner faktisk ikke frem til konkurransen, kan noen komme med link??

Lenke til kommentar
Husk det att det er hans hele navn, ville tro du skal si hele navne, det bør får 100% korrekt svar mener jeg, det holder ikke med bare James, det kan være flere som heter James der inne da :p

Da kan det være jeg dreit meg ut da, men har aldri hatt noe håp å få en key siden jeg har deltatt i ca 10 betagiveaway og ikke fått noe som helst :). Og det er ikke særlig bra å ikke få treff :p

Men men så nærmer seg spillet lansering, men hadde fortsatt vært dritkult å teste det litt før da :p

Lenke til kommentar
lol, sitter dere enda og prøver og få taki key? eideid, fikk min for en uke siden.

gl hf vidre, ELSKER SPILET!

Fikk min for.. ni dager siden. Men jeg har ikke noe bedre å foreta meg mitt på svarte natta enn å hjelpe andre med å få key. Sove...? Næh.. :p

Lenke til kommentar

Finner faktisk ikke frem til konkurransen, kan noen komme med link??

http://www.1up.com/do/minisite?cId=3170103

Takker :)

Da var meldigen sent til SackBoy, håper jeg gjorde alt riktig.

Noen som vet når man vil få Keys-ene derfra, og om man får dem via mail eller det dumme PM-systemet..?

Lenke til kommentar
Da kubber jeg folkens, må ha på vekking i morgen, skal å kjøpe Battlefield: Bad Company, mens jeg venter på LBP.

Lykke til alle sammen!

Jakob, out!

Natta :)

Der moste jeg en flyvende "mini-flue" inn i skjermen med fingeren, gitt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...