Jakos-k Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 For en kul familie du har! Det gleder jeg med til:D Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fra PS-Blog:UPDATE: You can stop sending emails now, we’ve gotten more than enough. We’re processing them now and we’ll update right here again once we’ve begun sending out beta keys. Thanks for the awesome response!!! Klarer ikke annet enn å være optimist her jeg altså.. Med mine fire innsendinger SKAL jeg få minst én nøkkel! Med mindre de sjekker ip og tenker cheater! Nei, nei, nei.. Disse e-postene ble jo sendt inn av min far, min mor, min søster og min bror, og er absolutt ikke juks! Dessuten skal de jo deles ut til dere Går nok fint det . Går nokk ikke ann og sjekke ip på de xxxxx antall e-postene de har fått inn. Krysser fingrer og tær for deg jeg . Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Fra PS-Blog:UPDATE: You can stop sending emails now, we’ve gotten more than enough. We’re processing them now and we’ll update right here again once we’ve begun sending out beta keys. Thanks for the awesome response!!! Klarer ikke annet enn å være optimist her jeg altså.. Med mine fire innsendinger SKAL jeg få minst én nøkkel! Med mindre de sjekker ip og tenker cheater! Nei, nei, nei.. Disse e-postene ble jo sendt inn av min far, min mor, min søster og min bror, og er absolutt ikke juks! Dessuten skal de jo deles ut til dere Går nok fint det . Går nokk ikke ann og sjekke ip på de xxxxx antall e-postene de har fått inn. Krysser fingrer og tær for deg jeg . Jeg krysser alle fingre, tær, øyenbryn og nesehår for at det blir koder på meg i kveld EDIT: Noen som vet hvordan jeg kan være logget inn på to forskjellige Hotmail-er samtidig (to faner) på samme PC? Endret 2. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som har fått noe ennå? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som har fått noe ennå? Niks.. Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da kan ikke jeg vente opp noe lengre...eksamen i morgen . Lykke til folkens, og god natt. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Niks.. Nei, jeg har heller ikke fått no Endret 2. oktober 2008 av Niks Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da kan ikke jeg vente opp noe lengre...eksamen i morgen . Lykke til folkens, og god natt. Fri i morgen (Eh altså, i dag).. Og i over-i-morgen.. Og dagen etter der igjen.. Ah, for et deeeilig liv! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Little Big Planet BETA code giveaway Here is Thursday's question: Which 1UP Editor has Sack Boy as his avatar? Please provide us with their actual first name. Submit your answers to Sack Boy's message box. link Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ville trodde det sto her, men finner ingen avatarer med en sackboy... Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 jeg fikk key nå jipppi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 jeg fikk key nå jipppi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvor fra? Lenke til kommentar
Niks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror svaret er James Kilde Lenke til kommentar
Aleksen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva med Sack_Boy_1UP? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 James Mielke er svaret jeg kom frem til for 1ups konkurranse idag... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Får engang ikke logget på meg engang, og det spørsmålet er litt vanskeligt for meg siden jeg er nettopp blitt medlem Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hva er svaret? anyone James Mielke. Edit: Ergh, var litt for sen der gitt.. Sånn går det med Firefox 3 og flash/java i Ubuntu, henger så det griner med en god del faner åpne. Endret 2. oktober 2008 av Sheel Lenke til kommentar
Niks Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Holder det å bare svare James? edit: tegnsetting Endret 2. oktober 2008 av Niks Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 jeg fikk key nå jipppi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvor fra? fra PlaystationBlog sendte mail i stad ... kipt happy nå Får håpe flere andre får den også ! Startet nedlastning ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå