Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

ja litt, bare ser litt rundt, finner mye bra nyheter der, men det er så utrolig mange idioter der, blir så oppgitt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nesten så jeg vil råde deg til å gi til en kompis..

I hvert fall utifra sånn det har vært til nå..

Stor mulighet for at en eller annen random tar den, om ikke du sender den på PM til en utvalgt da..

Er klar over det, ja. Var det som skjedde forrige gang, en gjest (tror jeg) snappet opp koden, så denne gangen skal jeg være mer forsiktig. Enten gi den til en av de som har postet veldig mye i denne tråden og som jeg vet har lett og lett etter en kode og kommer til å bli ordentlig takknemligfor den, eller så vil jeg ta noe "Første som poster etter meg vinner" eller "Første som poster kl xx:xx vinner"..

EDIT:

Fra PS-Blog:

"Now we’ve got *a lot* of beta keys to give away, and I’d hate for you to develop repetitive-stress disorder from whacking your F5 button to refresh your inbox, so expect it to be a few hours before the codes are sent. We’ll update this post when we have it lined up and start pressing the “send” button."

Så de vil altså varsle når de starter å sende dem ut..?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Her er en direkte lenke for PM skjemaet til SackboyBetaMan. Usikker på hvordan dette lenkes opp mot innloggingen på GameTrailers, men ville tro den fatter login hvis du er logget inn i en annen fane på GameTrailers.

Da er det bare å leve videre i håpet.

Har gått en del off-topic her (Burde kanskje omdøpe tråden til "LBP Beta Spam" *Glis*), så får vel spørre om noe "relevant".

Til dere heldiggriser som allerede er inne i betafasen av LittleBigPlanet: Hvordan er spillet? Er det så utrolig som de fleste sikter til, og håper på? Leste noen førsteinntrykk tidligere i denne tråden, samt noen sniktitter av spillet på andre nettsidene, det lover godt.

Endret av Sheel
Lenke til kommentar
Har også sendt melding til sackboybetaman....Nå er det bare å krysse fingrene. På at enten gamepro eller gt gir en key, får jeg en fra begge så ender den ene ekstra hos en av dere som jeg synes fortjener den mest :) .

Hva er alt dette "Send PM til Sackboybetaman"-maset? Kom hjem for noen timer siden, og gidder ikke å se gjennom 28 sider, så kan noen forklare meg hva jeg må gjøre for å få sendt en PM til Sacboybeta-mannen og vinne en key?

Lenke til kommentar
Har også sendt melding til sackboybetaman....Nå er det bare å krysse fingrene. På at enten gamepro eller gt gir en key, får jeg en fra begge så ender den ene ekstra hos en av dere som jeg synes fortjener den mest :) .

Hva er alt dette "Send PM til Sackboybetaman"-maset? Kom hjem for noen timer siden, og gidder ikke å se gjennom 28 sider, så kan noen forklare meg hva jeg må gjøre for å få sendt en PM til Sacboybeta-mannen og vinne en key?

Du måtte registrere deg hos gametrailers.com og takke ja for og motta newsletter. Fikk newsletter i dag og vi måtte da sende en PM til Sackboy, men det er nok for sent for deg nå desverre.

Lenke til kommentar

Du måtte registrere deg hos gametrailers.com og takke ja for og motta newsletter. Fikk newsletter i dag og vi måtte da sende en PM til Sackboy, men det er nok for sent for deg nå desverre.

Ah. Det var dumt... for dere :p

Lenke til kommentar

Ah. Det var dumt... for dere :p

:p

Fikk sent PM jeg da, får vel håpe og se :)

Lenke til kommentar

Thursday, October 2:

The LittleBigPlanet contest is officially closed! Check your email today starting at 3pm Pacific Time today to find out if you've won a code. Thanks to all who entered, and winners, make sure to participate in our GamePro level design contest. Full details below.

Lenke til kommentar
Fra PS-Blog:

UPDATE: You can stop sending emails now, we’ve gotten more than enough. We’re processing them now and we’ll update right here again once we’ve begun sending out beta keys. Thanks for the awesome response!!!

Klarer ikke annet enn å være optimist her jeg altså..

Med mine fire innsendinger SKAL jeg få minst én nøkkel!

Lenke til kommentar
Fra PS-Blog:

UPDATE: You can stop sending emails now, we’ve gotten more than enough. We’re processing them now and we’ll update right here again once we’ve begun sending out beta keys. Thanks for the awesome response!!!

Med mindre de sjekker ip og tenker cheater! :p

Lenke til kommentar
Fra PS-Blog:

Med mindre de sjekker ip og tenker cheater! :p

Nei, nei, nei.. Disse e-postene ble jo sendt inn av min far, min mor, min søster og min bror, og er absolutt ikke juks! :p

Dessuten skal de jo deles ut til dere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...