Trixhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Beta koder å få på PlaystationBlog. HurryLink bare 50 da! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hva er det egentlig man skal gjøre der? Svare på om han spiller alene eller i flokk, eller bare spørre om en kode på mail? Endret 2. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bare sendte en mail der jeg spurte. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg også gjorde det, men så spørsmålet over etter jeg sendte mailen. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg også gjorde det, men så spørsmålet over etter jeg sendte mailen. det sto ikke at man skulle svare på det. det var "de" som skulle svare på det Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ah, da er saken grei Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Motro hvor lang tid det kan ta.. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 det står jo noen timer! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Unskyld! Så det ikke! Jeg måtte bare svare med utropstegn! Neida,.. Unskyld Trixhead. Så dere videoen ? Jeg får bare mer og mer lyst på LBP nå.. "Here we see two sackpeople making love" Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er vel ikke noen som har en nøkkel til en stakkar? Har sendt mail og postet comments på et antall på til sammen 18 ganger, men uten hell... Noen som kan være så grei å kanskje gi med en ekstra? Hvis noen har vært SÅ heldige... Takktakk Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hehe :!: PLeier bare å gjøre det! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kult! Lykke til med jakten Trixhead! Lenke til kommentar
harley1340 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Oh, and a few days ago, we stirred up a bit of a frenzy by handing out the remaining 50 beta keys we had left over from our Orlando Meet-up. Some of you thought that, as the official PlayStation blog, we should have a bit more than 50 to give away. Well, we here at the PSB don’t like having our Bloghood called into question. So, as of the time of this writing, I’m sitting on a monstrous stack of burlap-covered LittleBigPlanet beta keys, and they’re there for the asking. So ask away, send an email to [email protected] and we’ll get them out to you. Merk: monstrous stack of burlap-covered LittleBigPlanet beta keys Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kult!Lykke til med jakten Trixhead! Thanks mate!!! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Oh, and a few days ago, we stirred up a bit of a frenzy by handing out the remaining 50 beta keys we had left over from our Orlando Meet-up. Some of you thought that, as the official PlayStation blog, we should have a bit more than 50 to give away. Well, we here at the PSB don’t like having our Bloghood called into question. So, as of the time of this writing, I’m sitting on a monstrous stack of burlap-covered LittleBigPlanet beta keys, and they’re there for the asking. So ask away, send an email to [email protected] and we’ll get them out to you. Merk: monstrous stack of burlap-covered LittleBigPlanet beta keys De sier vel egentlig ikke noe antall, som jo kan bety at det blir mer eller mindre alle som sender mail. Kan jo drømme om at den teorien stemmer i det minste. hehe Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 For dere som har betaen ... add meg PSN: "Solsviken" Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 håper de sender til alle som sender mail Er så utooolig lei av og sitte og strene nettet opp og ned til langt på natt uten og få noe key i det hele tatt . Har sagt det før men hvis noen sitter på en ekstra key så har jeg en til cod 5 på x-box som jeg mer en gjerne gir bytter bort Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 I følge epostaddressen som svarene sendes til kan det tyde på at US Playstation Blog sitter med 2000 beta koder. Så det er vel fremdeles en sjanse for at noen av oss her vil motta en kode. Både 1up og GameTrailers har fremdeles deres konkurranser gående, så det er ikke over, enda. Tror noen av disse aktørene har liten erfaring med slike konkurranser, de strukturerer det helt feil i mine øyne. Enten det eller så har de veldig stor tillit til sine webservere og mindre tro på at spillet er så hypet opp som det er. Servere detter jo ned som fluer. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har fått nyhetsbrevet fra gametrailers. Deretter sendte jeg en mail til SackboyBetaMan. Da skal jeg få beta keyen senere i dag/natt. Håper det hvertfall, det er instruksjonene... Noen andre som følger med på gametrailers forumet btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå