Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, der ble det ingen key nei... :( Regner med det kommer flere sjanser innen kort tid. Men er det noen som kan komme med tips til lignende sider hvor de kan dele ut beta key?? Er jo greit å være for bredt iallefall.

 

Skulle akkurat til å si det samme.

 

Jeg registrerer meg på samtlige sider der det er over 0,1 % sjangse for at det kan lekke ut noen Beta-keys, så er det noen som vet om noen sånne sider..?

Lenke til kommentar

"This giveaway has now finished. If you are a winner, you should see instructions for what to do next below. If you don't see a message below, we're sorry, but you haven't won! Thanks for taking part."

 

Stakkars, stakkars meg... :(

 

EDIT: JEg oppdaterer siden én gang til, og da kommmer dette opp:

 

"The LittleBigPlanet giveaway has now finished - all keys are gone. Other giveaways back soon!"

 

Jaja, da får vi tro det, og håpe at jeg får snappet til meg en beta key neste gang..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

vil benytte sjansen til å takke de som har gjort det mulig for meg å bli blant de heldige som fikk tak i en av beta nøklene.

 

Htc for å ha laget en genial windows mobile telefon med fullt tastatur.

 

opera for å ha laget en meget bra nettleser, nemlig opera 9,5 til windows mobile.

 

og astoria hotell på hamar for å bidra med trådløsnett!!

 

nei, seriøst, har nettopp lest gjennom Lbp tråden på neogaf.com, å det er enormt mange som ikke har klart å kommet seg inn på eurogamer siden. og så klarer man det som burde være umulig.

Lenke til kommentar
De burde holdt det internt, ser allered folk som klager over ting som ikke funker. Eh nei det er beta ? Geezes. Sikkert ingen som rapporterer noe heller. Husker i Age of Conan betaen, makan til udugelige testere som spilte.

 

Dette er vel kun stress test med tanke på at spillet er ferdiglaget. De har allerede startet å produsere Bluray platene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...