S-r-ex Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jævla genier hos sony, alle nøklene ut på én side hvor man MÅ registrere seg? Sto jo ikke en dritt på MM's sider om dette heller..... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Huff, der ble det ingen key nei... Regner med det kommer flere sjanser innen kort tid. Men er det noen som kan komme med tips til lignende sider hvor de kan dele ut beta key?? Er jo greit å være for bredt iallefall. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Huff, der ble det ingen key nei... Regner med det kommer flere sjanser innen kort tid. Men er det noen som kan komme med tips til lignende sider hvor de kan dele ut beta key?? Er jo greit å være for bredt iallefall. Skulle akkurat til å si det samme. Jeg registrerer meg på samtlige sider der det er over 0,1 % sjangse for at det kan lekke ut noen Beta-keys, så er det noen som vet om noen sånne sider..? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Håper EG's servere står i flammer nå....får bare "timeout og gateway" når jeg prøver å registrere meg....*sukk* Jaja....det er jo bare en måned igjen *ser på muligheter for kryo-søvn* Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) "This giveaway has now finished. If you are a winner, you should see instructions for what to do next below. If you don't see a message below, we're sorry, but you haven't won! Thanks for taking part." Stakkars, stakkars meg... EDIT: JEg oppdaterer siden én gang til, og da kommmer dette opp: "The LittleBigPlanet giveaway has now finished - all keys are gone. Other giveaways back soon!" Jaja, da får vi tro det, og håpe at jeg får snappet til meg en beta key neste gang.. Endret 23. september 2008 av Mokko Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 vil benytte sjansen til å takke de som har gjort det mulig for meg å bli blant de heldige som fikk tak i en av beta nøklene. Htc for å ha laget en genial windows mobile telefon med fullt tastatur. opera for å ha laget en meget bra nettleser, nemlig opera 9,5 til windows mobile. og astoria hotell på hamar for å bidra med trådløsnett!! nei, seriøst, har nettopp lest gjennom Lbp tråden på neogaf.com, å det er enormt mange som ikke har klart å kommet seg inn på eurogamer siden. og så klarer man det som burde være umulig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Virker kjempekos dette, men ganske buggy. Noen som vet hvor man skal rapportere slikt? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 hehe... *le av Urge heile vegen te senga* Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Morsomt at det blir så mye oppstyr ved lansering av en beta nå som det er under en måned til spillet kommer. Jeg var en av de heldige, og skal få prøvd det i løpet av natta. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Når jeg kom inn på siden var det 1 key igjen. EN!!! Men jeg hadde ikke registrert enda så løpet var kjørt:p Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 De burde holdt det internt, ser allered folk som klager over ting som ikke funker. Eh nei det er beta ? Geezes. Sikkert ingen som rapporterer noe heller. Husker i Age of Conan betaen, makan til udugelige testere som spilte. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Avean: Intern testing testing forekommer nok selvom noen av oss vanlige dødlige får tilgang til betaen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jepp men burde være ekslusivt internt da unødvendig propaganda blir spredd som om "omg spillet er buggete" . Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Min bug var ikke verre enn at spillet insisterte på at rattet mitt skulle være player 1. Litt slitsomt, så jeg nappet det ut. Da slapp jeg også å ha en ekstra fyr stående og henge. Ellers funker det som bare juling, selv om de nok kan pusse enda litt mer på kollisjonene sine. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jaja.... Da gikk jeg glipp av denne betaen og Men til dere som har testa det, var det bra spillbarhet? Jeg er nysgjerrig på det med user based content jeg, jeg elsker å lage ting selv Blir nok sannsynligvis kjøpt da PS3en sliter litt med å ha nok spill Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 De burde holdt det internt, ser allered folk som klager over ting som ikke funker. Eh nei det er beta ? Geezes. Sikkert ingen som rapporterer noe heller. Husker i Age of Conan betaen, makan til udugelige testere som spilte. Dette er vel kun stress test med tanke på at spillet er ferdiglaget. De har allerede startet å produsere Bluray platene. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvis det er noen som mot forventning har en key til overs så sier ikke jeg nei takk evnt. om noen er så snille og deler brukernavn og passord med meg så jeg kan gå på download history og laste ned. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Det går faktisk ann å share spillet. Kameraten min laster ned betaen som jeg fikk as we speak! EDIT: Ser ikke ut som at det funket :S Endret 24. september 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Pokker! Jeg har sitti og spilt WAR i hele kveld, så denne debatten gikk meg hus forbi Ingen som har en ekstra betakey vel? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Slenger meg på og tigger etter ekstra key! EDIT: Kan eventuelt få logge meg inn på noens PSN og laste ned Endret 24. september 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå