cosmokramer123456789 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bra jeg har hatt en ferdig PM i hele dag Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bra jeg har hatt en ferdig PM i hele dag Hadde det jeg å men den ble ikke sendt Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Håper bare jeg var rask nok! Men som sakt vil jeg gi bort en eventuel extra kode til noen her. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dette tok for lag tid for meg! Ville ihvertfall blitt DRITglad hvis noen ga meg en beta key. Har jo sittet å lett etter beta key siden dag 1. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ville ihvertfall blitt DRITglad hvis noen ga meg en beta key.Har jo sittet å lett etter beta key siden dag 1. Samme her! Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kommer ikke inn på siden! Så nå gir jeg opp!!! Lenke til kommentar
spincher Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ville ihvertfall blitt DRITglad hvis noen ga meg en beta key.Har jo sittet å lett etter beta key siden dag 1. Samme her! Hvem som ikke hadde blitt det? Det jeg prøver å si at man trenger ikke å si at man vil ha en key, for det er noe alle vil ha... Lenke til kommentar
nroj Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bra jeg har hatt en ferdig PM i hele dag Hadde det jeg å men den ble ikke sendt det hadde jeg å men ble ikke sendt den heller Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fikk sendt nroj? Hva sa guttongen om R&C? Lenke til kommentar
nroj Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fikk sendt nroj? Hva sa guttongen om R&C? ble kjempe fornøyd (puuh) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dette tok for lag tid for meg! Ville ihvertfall blitt DRITglad hvis noen ga meg en beta key. Har jo sittet å lett etter beta key siden dag 1. Fikk key-en andre gangen jeg prøvde, var vel fra den norske siden som jeg ikke husker hva het Da fikk jeg to stk, og ga bort en her, til en person som forløpig ikke har våget å offentliggjøre seg eller si takk enda.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da fikk jeg to stk, og ga bort en her, til en person som forløpig ikke har våget å offentliggjøre seg eller si takk enda.. Samme her, den som fikk koden min har heller ikke sagt takk Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er ganske dårlig i grunn av de som fikk den må jeg si. Sikkert bare noen tilfeldige gjester som plukket den, men som ikke har konto her eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kunne jo takket via PSN ID uansett mener jeg.. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hvis jeg får en kode av noen kommer jeg til og stå fram og takk vedkomende som ga meg koden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hvis jeg får en kode av noen kommer jeg til og stå fram og takk vedkomende som ga meg koden. Den tunga oppetter ryggen var laaaaang, men litt smisk er lov når man har veldig lyst til en ting Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hvis jeg får en kode av noen kommer jeg til og stå fram og takk vedkomende som ga meg koden. ME TOOOOO!!!! Lenke til kommentar
harley1340 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Beta koder å få på PlaystationBlog. Hurry Link Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Skjønner ikke hvordan folk greier å få beta keys, da! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmm det store håpet jeg hadde for beta key forsvinner nå >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå