amouth Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Leste i et forum på gametrailers at LBP betaen vil bli lagt ut på ps store neste torsdag. Har noen hørt noe om dette? Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, det er et rykte at betaen vil bli til en demo den siste uka før lansering HÅPER DET ER SANT Lenke til kommentar
amouth Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, det er et rykte at betaen vil bli til en demo den siste uka før lansering HÅPER DET ER SANT Det ville vært fantastisk! Men hva gjør de da når spillet kommer ut? Sletter hele demoen? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, det er et rykte at betaen vil bli til en demo den siste uka før lansering HÅPER DET ER SANT Det ville vært fantastisk! Men hva gjør de da når spillet kommer ut? Sletter hele demoen? Ikke direkte demo men en public beta. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som har fått mail enda? Har ikke hørt noe fra gametrailers eller gamepro. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det hadde vært jævlig deilig.. Så trenger jeg ikke stresse med å få beta nå. Selv om jeg har høstferi fra i morgen; hadde vært kult å spille litt da Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Inboxen min har vært tom i hele dag Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kom nettopp hjem fra en liten ferie nå, og orker bare ikke å lese alle de 28 nye sidene som har kommet her inne siden det Så.. hva har skjedd? Har folk fått tak i Beta keys? Blir det lagt ut flere og når? Noen som kan oppdatere meg, takk..? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Kom nettopp hjem fra en liten ferie nå, og orker bare ikke å lese alle de 28 nye sidene som har kommet her inne siden det Så.. hva har skjedd? Har folk fått tak i Beta keys? Blir det lagt ut flere og når? Noen som kan oppdatere meg, takk..? Noen har vært heldige, men jeg tror flertallet mangler kode. Er ikke kjent om noen fremtidige steder så vidt meg bekjent som deler ut koder, men endel av oss venter fortsatt med et ørlite håp på svar fra gårsdagens påmelding hos Gamepro. Den er fortsatt aktiv, og i følge forumet tydeligvis fortsatt mulig å melde seg på. Folket der inne mener det er random trekning, men når det er kun en mail adresse pr.bruker er vel ikke oddsen veldig stor å få en. Edit: Og der var muligheten for å skrive seg opp fjernet. Endret 2. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Vi får vite om vi vant "3pm Pacific Time" Hakke peiling når det er Kilde: http://www.gamepro.com/article/news/207248...lanet-beta-code Endret 2. oktober 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 00.00 norsk tid? Kill me if i'm wrong Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 00.00 norsk tid?Kill me if i'm wrong Jeg lada børsa og skrev inn google i nettleseren. Børsa ble fort lagt bort, da kl 00:00 er helt riktig Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 er ikke det kl 9? Nei du kan se på hva klokken er i byer som f.eks Los Angeles Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ok. fant ut av at norge er 1+ og amerikansk pacific time er 8-. altså 9 timers forskjell! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 00.00 norsk tid?Kill me if i'm wrong Jeg lada børsa og skrev inn google i nettleseren. Børsa ble fort lagt bort, da kl 00:00 er helt riktig hehe *nervøs latter* Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) SJEKK MAILEN. GT newsletter er kommet Men så rundt midnatt får vi vite om vi vant på gamepro? Endret 2. oktober 2008 av Heronemis Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 En sjanse på 1up idag også! Men det kan veldig sent idag også ! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Så man bare sender en PM til sackboybetaman? Hva skriver man= Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kommer meg ikke inn slik at jeg får sent PM til Sackboy, flere med samme problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå