Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte eg kunne fylle denne tråden med litt hvordan mitt intrykk av spillet har vært.

 

Nå skal det sies at eg ikke har spilt mer en en halvtime, noe som er ganske utrolig, siden spillet er utrolig bra, ja du leste riktig, utrolig bra.

 

Gameplayet er et sted like godt som annet å begynne. Her er det simplistisk og enkelt. Det er ikke noe vanskelig i gameplayet, løp, hopp og samle ting. Noen vil kanskje si at de går tilbake til røttene, jeg vil si de går tilbake til det essensielle. For her er det gøy som står i høysetet.

 

Grafikken er det jo mange som liker å prate om. Her er det bare å nevne knivskarpe teksturer og bra modellerte 3d modeller i et 2d miljo. Veldig bra.

 

Så har vi trumfkortet til LBP, nemlig skjarmen. Der andre spill stopper med litt søte små øyeblikk og en morsom punchline i ny og ne, så pakker dette spillet på med skjarm og fasinasjon. De har skapt en helt egen verden av skjarm. Dette spillet gjør at du føler deg som et barn som bare har lyst å hoppe inn i TVen og hoppe hånd i hånd med sackboy og sackgirl der inne. De er som to gode nye venner som du prøver klær med, ler med og trøster når du trykker ned og de føler seg down. Ansiktsutrykkene alene sier mer en tusen ord noen gang hadde klart. (selv om "jeg er lei meg" og "jeg er glad" pretty much sums it up)

 

Hvem er dette spillet for?

 

Alle med sans for skjarm og en sans for humor. Med mindre morro for deg betyr å drepe noobs i COD4 fra sola står opp til regnet faller ned på kvelden, så er dette absolutt å anbefale :)

 

Dette skulle roe ned iveren til de som enda ikke har fått seg en beta key :p

Lenke til kommentar

Satt og oppdaterte 1up, da jeg plutselig leste "today's question" jeg som nesten hadde sovna forran TVen spratt opp for å svare.. Det viste seg å være falsk alarm. Jeg hadde forvekslet "Tuesday's question" med Today's question.. joa..

 

Men tenk det vanvittige PR-støntet dette egentlig er.

Mange tusen prøver å få key, noen får, men de andre som ikke får, som meg selv, får en slags "dette må jeg klare" -syndrom.

Har prøvd alle sider (nesten) hvor det har vært en (u)mulighet å få en key.

Og alle dem som det ender så sørgerlig at ikke får, tenker, "damn.. jaja, det kommer jo om ikke så lenge, tror jeg forhåndsbestiller".

Og så har vi jo de siste, som aldri har hørt om LBP (yeah.. sad but true) som nå får høre om det via nettsteder som forteller om servere som er lagt ned pga. overload...

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...