Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nå får jeg ikke lastet opp siden, står og jobber men kommer ikke inn. Flere med samme problem? Fikk skrevet inn navn og email nå, når får man svar? Stor sjanse for at jeg var for sen? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) hvor er det du skriver inn?, trykker du på "enter" så er det en blank side Endret 1. oktober 2008 av Hvo91 Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 den er jo ikke oppe enda da!! Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Må man bruke amerikansk konto på denne betaen? Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jaaaaaaaada. Fikk skrevet inn navn and stuff, så nå er det bare å vente.. Hvor lang tid tok det forrige gang? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 I den boksen hvor det har stått at dagens sweep var ferdig.. Nå har jeg skrevet inn, og det står at man får beskjed innen 24 timer. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg tror det er random trekning, altså IKKE de 1250 første som får det Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kan ikke skrive der, hele greia er et stort bilde Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Må man bruke amerikansk konto på denne betaen? Noen som vet????? Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Må man bruke amerikansk konto på denne betaen? Noen som vet????? Tror ikke det! Det er ikke bare en amerikansk side! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Av ein eller annan grunn kom ikkje namn/e-post-felta fram i Opera når sida vart oppdatert. Det sto fortsatt at konkurransen var ferdig. Men i Safari kom felta fram. Eg tapte i alle fall to-tre minutt pga. dette (var ikkje innlogga i dei fanene eg var inne på med Safari). Så eg er ikkje særleg optimistisk med tanke på ein nøkkel. Får håpe at nokon frå forumet har fått seg ein nøkkel. Det er kjekt at så mange som mogleg frå diskusjon.no får prøve betaen. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Prøv å oppdater, da kommer det nok opp til slutt. Fikk sendt inn nå og håper at jeg har flaks denne gangen. Har ikke hatt det før men en veit jo aldri Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kjører betaen fra norsk konto iaff ... Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Funka på opera for meg! Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vet noen når dagens 1up spørsmål kommer! Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Av ein eller annan grunn kom ikkje namn/e-post-felta fram i Opera når sida vart oppdatert. Det sto fortsatt at konkurransen var ferdig. Men i Safari kom felta fram. Eg tapte i alle fall to-tre minutt pga. dette (var ikkje innlogga i dei fanene eg var inne på med Safari). Så eg er ikkje særleg optimistisk med tanke på ein nøkkel. Får håpe at nokon frå forumet har fått seg ein nøkkel. Det er kjekt at så mange som mogleg frå diskusjon.no får prøve betaen. Brukte opera jeg og Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sikkert nokren midlertidige filer som laga rot i Opera for min del. Med sju opne vindague av den same sida ser eg ikkje bort frå at Opera kan henge litt igjen. Fekk uansett sendt inn via Safari, sjølv om det tok litt lenger tid. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vet noen når dagens 1up spørsmål kommer! Kom mellom 22:25 og 22:30 i går. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vet noen når dagens 1up spørsmål kommer! Kom mellom 22:25 og 22:30 i går. Er det slik at man må svare på et spørsmål der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå