-iL- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 fikk denne når jeg prøvde å registrere meg: Error Executing Database Query. [Macromedia][Oracle JDBC Driver][Oracle]ORA-12899: value too large for column "VIGNETTE"."TBL_NET_PROD_USER"."IP_ADDRESS" (actual: 24, maximum: 20) Fikk den jeg også, men prøvde bare en gang til og da gikk det. Fått den 5 ganger på rad nå så gir opp. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 :!: Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ingen bombe at siden detter ned nå nei.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Helvette. Skal det være umulig å få tak i en jævla kode da? Edit: Siden er nede nå, hvor lang tid kan det ta før den er oppe igjen? Endret 1. oktober 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Please excuse our dust... GamePro Media is undergoing maintenance. Please check back shortly! Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 "Please excuse our dust... GamePro Media is undergoing maintenance. Please check back shortly!" LOL!!! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nå kommer jeg inn, men finner ingen plass og skrive info på. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ikke lagt ut noe enda.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Må man være bosatt i USA? Jeg skrev at jeg bodde i Sandnessjøen i Norge. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg bor i xxxveien 94 i Alaska jeg Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har dere fått opp et felt hvor man kan skrive inn navn og e-post adresse? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nei vil nok ta av her også når det skjer Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ok, begynte og bli redd for at det var noe feil hos meg. Tror dere det er oppe før 8? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ok, begynte og bli redd for at det var noe feil hos meg.Tror dere det er oppe før 8? La de kristne holde på med å tru, så venter vi andre til vi vet;) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ok, begynte og bli redd for at det var noe feil hos meg.Tror dere det er oppe før 8? La de kristne holde på med å tru, så venter vi andre til vi vet;) Hehe Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hadde vært morsomt å sett statistikk på linjer/webserver hos Gamepro nå, gitt. Heftig trafikk er det i alle fall. Selv sitter jeg i tre nettlesere hver på to maskiner og oppdaterer, stakkars linje. Lykke til! Edit: Yay, da var jeg registrert. La oss håpe "Ben" har flaks! Æsj, registreringsserveren er smart, setter konto på IP-range slik at man ikke kan duplisere. Endret 1. oktober 2008 av Sheel Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da var navn og email skrevet inn og submit trykket inn. Krysser fingrene nå Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Please excuse our dust... GamePro Media is undergoing maintenance. Please check back shortly! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå