archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Står at de legger ut kl 10:00am på Gamepro. Noen som vet når det blir her over fjorden? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fikk ikke svar på spm mitt istad. Når på dagen får man beta koden fra 1up hvis man har vunnet på gårsdagens spørsmål? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fikk ikke svar på spm mitt istad.Når på dagen får man beta koden fra 1up hvis man har vunnet på gårsdagens spørsmål? For å si det sånn. Har du vunnet ville du ha fått den for lenge siden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fikk ikke svar på spm mitt istad.Når på dagen får man beta koden fra 1up hvis man har vunnet på gårsdagens spørsmål? Du har ikke vunnet, da det gikk ut svar ca 2 timer etter. Har du ikke fått nå er det ingen håp der desverre Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Står at de legger ut kl 10:00am på Gamepro.Noen som vet når det blir her over fjorden? Når er 10 am (amerikansk tid) i norsk tid Det er avhengig av kva for ei tidssone du tenkjer på. I New York er det kl. 16 norsk tid, og i San Francisco kl. 19. Det vart nemnt at det var PDT, altså blir det 1900 i Noreg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Takk ttt, da gir vi det en siste mulighet i kveld. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fikk ikke svar på spm mitt istad.Når på dagen får man beta koden fra 1up hvis man har vunnet på gårsdagens spørsmål? Du har ikke vunnet, da det gikk ut svar ca 2 timer etter. Har du ikke fått nå er det ingen håp der desverre Jaja.. Ikke akkurat en big surprise. Hvis vi får fra Gametrailers, når i morgen blir det da? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når legger de ut koder på denne siden: http://www.gamepro.com/contests/LBP/ Hva må man gjøre for og få en kode derfra? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bare fylle inn navn og epost. Der det står: LittleBigPlanet beta code sweeps has ended. Please check back in couple days for round 2! blir det endra til en form hvor du kan skrive navn og epost adresse. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Man får bare følge med rundt kl 19 i kveld og se hva det blir til. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Må man sette seg på newsletter og skrive inn PSN ID her også? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Må man sette seg på newsletter og skrive inn PSN ID her også? Står ingenting om det og er vel kun IGN som krevde dette, så tviler. Registrer deg og vent til kl 19 for å se hva de vil at man skal gjøre. Blir det som sist krasjer vel hele siden like før Lenke til kommentar
amouth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Må man sette seg på newsletter og skrive inn PSN ID her også? Står ingenting om det og er vel kun IGN som krevde dette, så tviler. Registrer deg og vent til kl 19 for å se hva de vil at man skal gjøre. Blir det som sist krasjer vel hele siden like før Den er grei! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Må man sette seg på newsletter og skrive inn PSN ID her også? Står ingenting om det og er vel kun IGN som krevde dette, så tviler. Registrer deg og vent til kl 19 for å se hva de vil at man skal gjøre. Blir det som sist krasjer vel hele siden like før Var vel egentlig Gametrailers som sender ut med newletter og PSN ID, det vil si, det ble diskutert om det kanskje var en fordel å skrive inn PSN ID'en, sånn just in case.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ah, sorry da blandet jeg sidene her i farta. Er vel uansett ikke noe som tyder på at Gamepro vil annet enn at du skal registrere deg. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er det førstemann til mølla hos gamepro.com eller er det tilfeldig? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 fikk denne når jeg prøvde å registrere meg: Error Executing Database Query. [Macromedia][Oracle JDBC Driver][Oracle]ORA-12899: value too large for column "VIGNETTE"."TBL_NET_PROD_USER"."IP_ADDRESS" (actual: 24, maximum: 20) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 fikk denne når jeg prøvde å registrere meg: Error Executing Database Query. [Macromedia][Oracle JDBC Driver][Oracle]ORA-12899: value too large for column "VIGNETTE"."TBL_NET_PROD_USER"."IP_ADDRESS" (actual: 24, maximum: 20) Fikk den jeg også, men prøvde bare en gang til og da gikk det. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hakker det hos dere andre, eller er det bare hos meg? Var forferdelig tregt da jeg spilte over nett i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå