Trixhead Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Må man melde seg på nyhetsbrevene som kommer hver torsdag, eller kommer de automatisk? Jeg har lett etter det lenge nå, men finner det ikke Det er bare å melde seg på nyhetsbrev! Når er 10 am (amerikansk tid) i norsk tid Endret 1. oktober 2008 av Trixhead Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Men finner ikke noen steder å melde seg på. Er det bare å registrer seg på GT? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når er 10 am (amerikansk tid) i norsk tid 10 am (amerikansk tid) er enten 1500, 1600 eller 1700 norsk tid tror jeg. De har tre tidssoner i nordamerika. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Må man melde seg på nyhetsbrevene som kommer hver torsdag, eller kommer de automatisk? Jeg har lett etter det lenge nå, men finner det ikke Du melder deg på nederst på denne sida (må ha brukarkonto): http://users.gametrailers.com/cpanel/index...ion=gpadoptions Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Men finner ikke noen steder å melde seg på. Er det bare å registrer seg på GT? Først når du har registrert deg og logget inn, trykker du på Bildet ditt. Så på my account, og så på "preferences". nederst på siden står det om du vil ha newsletter! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når er 10 am (amerikansk tid) i norsk tid Det er avhengig av kva for ei tidssone du tenkjer på. I New York er det kl. 16 norsk tid, og i San Francisco kl. 19. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Huff ikke fikk jeg noe fra g4tv heller. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når er 10 am (amerikansk tid) i norsk tid 10 am (amerikansk tid) er enten 1500, 1600 eller 1700 norsk tid tror jeg. De har tre tidssoner i nordamerika. OK!! Her kan de som ikke har fått LBP beta kode skrive inn 10 am (PDT)!!! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du melder deg på nederst på denne sida (må ha brukarkonto): http://users.gametrailers.com/cpanel/index...ion=gpadoptions Tusen takk, nå har jeg meldt meg på Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da er jeg registrert på GT og gjorde slik Trixhead sa med newsletter. Er det noe mer jeg må gjøre da?? Hvor mange koder deler de egneltig ut?? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 får satse på gametrailers nyhetsbrev jeg da >.< Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tror ikke du må gjøre noe mer etter at du har meldt deg på newsletter. Det står iallefall ikke noe mer på siden at du skal gjøre. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har nå blitt medlem av gametrailers.com og takket ja til nyhetsbrev og skrevet inn min PSN id, vil det si at jeg er garantert en kode? Eller er dette enda en loddtrekkning eller første mann til mølla opplegg? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tror det blir ganske random opplegg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg har nå blitt medlem av gametrailers.com og takket ja til nyhetsbrev og skrevet inn min PSN id, vil det si at jeg er garantert en kode? Eller er dette enda en loddtrekkning eller første mann til mølla opplegg? Hvor på GT registrerer jeg minpsn id?? EDIT: Fant det ut Endret 1. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg har nå blitt medlem av gametrailers.com og takket ja til nyhetsbrev og skrevet inn min PSN id, vil det si at jeg er garantert en kode? Eller er dette enda en loddtrekkning eller første mann til mølla opplegg? Hvor på GT registrerer jeg minpsn id?? Log in -> klikk på bildet ditt -> my account -> update personal info -> scroll ned til du finner PSN ID. Forresten kan man registrere seg med flere e-post adresser eller går det bare med en? Registrerer gametrailer.com ip adressen til nettverket mitt? Endret 1. oktober 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har fått tak i en kode fra USA, må jeg logge meg inn på den amerikanske kontoen. Eller kan jeg bruke den på min europeiske? vil og takke arnegn så mye for koden Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har fått tak i en kode fra USA, må jeg logge meg inn på den amerikanske kontoen. Eller kan jeg bruke den på min europeiske? vil og takke arnegn så mye for koden Søren altså, jeg skulle vært dyktig med å lage themes Neida, hyggelig at du endelig fikk deg en kode Bromlex. Lenke til kommentar
spincher Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Finner ikke hvor på GamePro sin side man kan delta i konkurransen? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 http://www.gamepro.com/contests/LBP/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå