archongamer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) paisley skrev jo melding noen minutter før meg og ba folk si ifra når spørsmål ble lagt ut. Da jeg leste den gikk jeg inn, og første jeg da så var spørrsmålet. Om det ble lagt ut lenge før vet jeg ikke, men det kan kanskje Paisley gi oss nærmere svar på Edit: Det ble lagt ut rett rundt 22:30 ut fra hva jeg kan forstå av comments på siden. Endret 30. september 2008 av archongamer Lenke til kommentar
spincher Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvor lang tid går det får man evt. får respons da? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvor lang tid går det får man evt. får respons da? I går tok det visstnok ca 2 timer til man fikk beskjed. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvis jeg ikke får fra Gamepro eller ign, eller misser helt ut på 1up, tror jeg at jeg kan ha det morro med Resistance 2 beta i stedet. Men det får vente å se.... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har lave forventinger denne gangen. Dette er absolutt siste sjansen da jeg reiser i morgen til et sted uten internett... Hvis ikke, ja da veit jeg ikke.... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Nøyaktig hva har dere i meldingen og i emnet dere sender til sackboy?? Endret 30. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 tittel: Answer innhold: 60 Funket igår! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 tittel: Answer innhold: 60 Funket igår! sendte bare 60 i emne og innhold jeg...er ikke det riktig da eller? du har altså fått kode?? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som vet om d har split-screen? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Men i hælvete, ikke noe fra 1up. Nå er jeg lei, og dette var siste sjanse da jeg reiser. Hviss noen har en til overs tar jeg imot med stor takk. Isåfall send meg en pm, men er ikke sikert jeg svarer før på søndag da jeg ikke får sett innoksen før da. Men send meg isåfall en pm med koden Vell, da har jeg lett siden dag 1 altså side 1 i tråden. Nå gir jeg meg, men som sagt, hvis noen har følg instruksene. Det hadde vært toppers gratulerer dere som har fått og lykke til dere andre! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 En liten update på themet jeg jobber på. Går sakte fremover. (prøver å gjøre dette veldig bra, så bruker opptil 2 timer på 1 ikon) Her er to litt mer kompliserte ikon. Et for film. 10 poeng til den som gjetter hvilke film som blir hintet til her. Så er det Spillmappeikonet. Utrolig bra arbeid så langt. Stå på! Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen som vet om d har split-screen? Er multiplayer ja, men det er ikke delt skjerm... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) hva skal man med split-screen når man kan bruke hele skjermen med fler sackboyz. Ser ut som man kan få en Beta kode fra gametrailers.com imorgen, ved bare å bli medlem og ha på "motta Newsletter" Endret 1. oktober 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Candey Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da ble jeg nettopp medlem på gametrailers! Gleder meg kjempe til torsdag nå! Endelig skal jeg få kloa i min key <3 Lenke til kommentar
amouth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har også blitt medlem på GT og håper jeg får nå! Men de som fikk key fra 1UP etter mandagens spørsmål. Når fikk dere koden? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Får alle som registrerer seg på GT kode? Blir det ikke utrolig mange som ikke har PS som får koder da? Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 De har liksom 548,807 medlemer for å være eksakt og det kan jo bli litt heftig.. Tviler litt på at alle dem ha ps3... Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen som vet om det jeg gjør nå i betaen vil bli "husket" når jeg kjøper spillet på blu ray? Må jeg gjøre alt på nytt igjen? Mener å ha lest at mesteparten blir slettet ja <.< Da sparer jeg pirket på betaen til jeg får spillet! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Usikker på hvordan Gametrailers vil gå frem ved utdeling av betanøkler, men det kan tenkes at de sorterer ut profiler med PSN-ID skrevet inn i profilen. Ettersom at dette ikke er et "default" valg man får valg om å skrive inn når man lager kontoen (Hvis jeg husker korrekt) så vil dette sile ut en del brukere. Det er heller ikke alle brukere som mottar nyhetsbrev dersom også dette faktisk må aktiveres etter at kontoen er opprettet. Endret 1. oktober 2008 av Sheel Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Må man melde seg på nyhetsbrevene som kommer hver torsdag, eller kommer de automatisk? Jeg har lett etter det lenge nå, men finner det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå