Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

paisley skrev jo melding noen minutter før meg og ba folk si ifra når spørsmål ble lagt ut.

Da jeg leste den gikk jeg inn, og første jeg da så var spørrsmålet.

Om det ble lagt ut lenge før vet jeg ikke, men det kan kanskje Paisley gi oss nærmere svar på :)

 

Edit: Det ble lagt ut rett rundt 22:30 ut fra hva jeg kan forstå av comments på siden.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men i hælvete, ikke noe fra 1up. Nå er jeg lei, og dette var siste sjanse da jeg reiser.

Hviss noen har en til overs tar jeg imot med stor takk. Isåfall send meg en pm, men er ikke sikert jeg svarer før på søndag da jeg ikke får sett innoksen før da. Men send meg isåfall en pm med koden :innocent:

 

Vell, da har jeg lett siden dag 1 altså side 1 i tråden. Nå gir jeg meg, men som sagt, hvis noen har følg instruksene. Det hadde vært toppers :whistle:

 

gratulerer dere som har fått og lykke til dere andre! :)

Lenke til kommentar
En liten update på themet jeg jobber på. Går sakte fremover. (prøver å gjøre dette veldig bra, så bruker opptil 2 timer på 1 ikon)

 

Her er to litt mer kompliserte ikon. Et for film. 10 poeng til den som gjetter hvilke film som blir hintet til her.

 

Så er det Spillmappeikonet.

Utrolig bra arbeid så langt. Stå på!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hva skal man med split-screen når man kan bruke hele skjermen med fler sackboyz.

 

Ser ut som man kan få en Beta kode fra gametrailers.com imorgen, ved bare å bli medlem og ha på "motta Newsletter"

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Usikker på hvordan Gametrailers vil gå frem ved utdeling av betanøkler, men det kan tenkes at de sorterer ut profiler med PSN-ID skrevet inn i profilen. Ettersom at dette ikke er et "default" valg man får valg om å skrive inn når man lager kontoen (Hvis jeg husker korrekt) så vil dette sile ut en del brukere.

 

Det er heller ikke alle brukere som mottar nyhetsbrev dersom også dette faktisk må aktiveres etter at kontoen er opprettet.

Endret av Sheel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...