Bromlexl Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Batman??Er det ikke Joker-Sack? 10 poeng The dark Knight Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Me so good Begynner å se virkelig tøft ut, og gleder meg til å teste det ut i ferdig version Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Me so good Begynner å se virkelig tøft ut, og gleder meg til å teste det ut i ferdig version takker....Jeg og, jeg og....trenger søvn snart Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Me so good Begynner å se virkelig tøft ut, og gleder meg til å teste det ut i ferdig version takker....Jeg og, jeg og....trenger søvn snart Hvis jeg får en key til overs skal du ha den! Fantastisk det du lager! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Me so good Begynner å se virkelig tøft ut, og gleder meg til å teste det ut i ferdig version takker....Jeg og, jeg og....trenger søvn snart Fikk ikke svar på spørsmålet mitt tidligere: Kommer du til og legge ut themet på forumet? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Me so good Begynner å se virkelig tøft ut, og gleder meg til å teste det ut i ferdig version takker....Jeg og, jeg og....trenger søvn snart Fikk ikke svar på spørsmålet mitt tidligere: Kommer du til og legge ut themet på forumet? Ja, på releasedatoen til spillet. får jeg en betakode, vil den personen som gir meg den få tilgang så snart eg er ferdig (imorgen, torsdag). Hvis den personen ønsker å dele det med hele forumet, så legger eg det selvsagt ut til alle da. Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vet noen når man kan starte å svare på spørsmålet heri morgen???!!!! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som vet om det jeg gjør nå i betaen vil bli "husket" når jeg kjøper spillet på blu ray? Må jeg gjøre alt på nytt igjen? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som vet om det jeg gjør nå i betaen vil bli "husket" når jeg kjøper spillet på blu ray? Må jeg gjøre alt på nytt igjen? Mener å ha lest at mesteparten blir slettet ja <.< Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vet noen når man kan starte å svare på spørsmålet heri morgen???!!!! Det spørsmålet er gårsdagens, dagens blir lagt ut litt etter midnatt norsk tid.. Det nye spørsmålet kan besvars rett etter at det har blitt lagt ut. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da er det bare å følge med folkens Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som legger ut svaret på spørsmålet når det blir lagt ut?? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det står at tirsdagen spørsmål alt er lagt ut da. "Here is Tuesday's question: In Shane's preview from E3, he reveals that the final version of the game will have premade levels. How many?" Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det står at tirsdagen spørsmål alt er lagt ut da. "Here is Tuesday's question: In Shane's preview from E3, he reveals that the final version of the game will have premade levels. How many?" Svaret er 60!!! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har gitt opp og er ikke registrert der engang jeg, men skjønner nå jeg kanskje burde ha vært det. Håper noen av dere fikk tidlig beskjed og har en god sjanse Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 "What's new for E3? Media Molecule confirmed that the final retail version of LittleBigPlanet will ship with over 60 premade levels" Kilde Here ya go Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 når kom egentlig tirsdagens spørsmål??? svarte nettopp!! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Når ble den lagt ut?? Tror dere jeg rakk det da jeg sendte 22.51?? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 svaret er 60! Håper jeg får kEY Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Når ble den lagt ut?? Tror dere jeg rakk det da jeg sendte 22.51?? Jeg tror ihvertfall de ikke kom før 10!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå