Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
name='kimern89' post='12075127' date='30/09-2008 : 01:15']zomg fikk 3 comments innen de 1000 første som er gone nå btw ( med 3 forskjellige psn brukere i usa seff ) så gir bort 2 stk her når jeg får de ;)

 

Ahh, hvor lenge til. Nå som jeg skal være hjemme i dag å :innocent::dribble:

 

Er det mulig å få beta key via mobilen??

Reiser nemlig på hytte uten internnett i morra så da får jeg ikke følgt med her desv.

 

 

Innlegg nummer 500 :woot::mrgreen:

iPhone 3G.

 

Haha, hadde det bare vært slik :love:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Deal.no

MEN seriøst, er det ikke merkverdig at gamer.no.

(Norges største spillside om jeg ikke tar feil) ikke har sagt et pip om Little big Planet, betakey som de selv kansje skulel delt ut, eller i det hele tatt nyheter om beta osv osv ?

 

 

Ja, det er helt merkelig at de ikke har hat noen nyheter om det på siden. Er jo en ganske stor sak. Kanskje de gir ut da vettu :innocent:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Mm, blir moro :)

En ting som irriterer meg litt i LBP er at det til tider kan henge litt og i sjeldne tilfeller rebooter PS3-maskinen, men det er vel derfor det heter beta. Synes dette spillet var utrolig tøft. ;D

 

Liker å ta med noen sackboys/sackgirls hjem til poden min sånn at vi kan dekorere den sammen. Har masse finne blomster og blader overalt nå. Skikkelig kos. Også er det kult å dra hverandre rundt omkring xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...