Solsviken Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 You bastards Hehe, skulle gjerne hatt en høstferie selv Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 You bastards Hehe, skulle gjerne hatt en høstferie selv Høstferie nå faktisk, får ikke før neste uke jeg. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tror det er forskjell på 1 uke mellom østlandssiden og vestsiden Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Er det mulig å få beta key via mobilen?? Reiser nemlig på hytte uten internnett i morra så da får jeg ikke følgt med her desv. Innlegg nummer 500 Endret 30. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er det mulig å få beta key via mobilen??Reiser nemlig på hytte uten internnett i morra så da får jeg ikke følgt med her desv. Innlegg nummer 500 iPhone 3G. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) name='kimern89' post='12075127' date='30/09-2008 : 01:15']zomg fikk 3 comments innen de 1000 første som er gone nå btw ( med 3 forskjellige psn brukere i usa seff ) så gir bort 2 stk her når jeg får de Ahh, hvor lenge til. Nå som jeg skal være hjemme i dag å Er det mulig å få beta key via mobilen??Reiser nemlig på hytte uten internnett i morra så da får jeg ikke følgt med her desv. Innlegg nummer 500 iPhone 3G. Haha, hadde det bare vært slik Endret 30. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
iCar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som vet hvor den er få forhåndsbestilt billigst? Husker deal.no solgte for 399, en stund men har skrudd opp prisen igjen.... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sjekk prisguiden her på gamer.no, ellers er vgp.ca generellt gode på pris. Problemet da er at det sendes fra Canada og dermed gjerne kommer senere enn fra norsk (nett-)butikk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Noen som vet hvor den er få forhåndsbestilt billigst? Husker deal.no solgte for 399, en stund men har skrudd opp prisen igjen.... Ligger vell på prisen 489-499 på de fleste nettsider. Ikke glem fraktkostnader! Endret 30. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Deal.no hadde det faktisk til 299,- Glad jeg bestilte derfra tidsnok. MEN seriøst, er det ikke merkverdig at gamer.no. (Norges største spillside om jeg ikke tar feil) ikke har sagt et pip om Little big Planet, betakey som de selv kansje skulel delt ut, eller i det hele tatt nyheter om beta osv osv ? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 299,- var et ja uff... jajaja vente på at elkjop/lefdal slår på stor tromme ved lansering Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Deal.no MEN seriøst, er det ikke merkverdig at gamer.no. (Norges største spillside om jeg ikke tar feil) ikke har sagt et pip om Little big Planet, betakey som de selv kansje skulel delt ut, eller i det hele tatt nyheter om beta osv osv ? Ja, det er helt merkelig at de ikke har hat noen nyheter om det på siden. Er jo en ganske stor sak. Kanskje de gir ut da vettu Endret 30. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Aleksen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen andre her med en japansk PSN konto, og som har fått en kode sendt til den e-posten? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen andre her med en japansk PSN konto, og som har fått en kode sendt til den e-posten? Sender de automatisk?? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 stephen fry er utvilsomt verdens beste fortellerstemme! vanvittig hvor mange produksjoner han har vært forteller på... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sender de automatisk?? Dei sender visstnok ut betakoder til tilfeldige japanske PSN-kontoer. Men eg går ut frå at det er relativt liten sjanse for å få ei kode på denne måten. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 stephen fry er utvilsomt verdens beste fortellerstemme! vanvittig hvor mange produksjoner han har vært forteller på... hehe; På den norske littel big planet er det harald eia som er forteller Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Mm, blir moro En ting som irriterer meg litt i LBP er at det til tider kan henge litt og i sjeldne tilfeller rebooter PS3-maskinen, men det er vel derfor det heter beta. Synes dette spillet var utrolig tøft. ;D Liker å ta med noen sackboys/sackgirls hjem til poden min sånn at vi kan dekorere den sammen. Har masse finne blomster og blader overalt nå. Skikkelig kos. Også er det kult å dra hverandre rundt omkring xD Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 En liten update på themet jeg jobber på. Går sakte fremover. (prøver å gjøre dette veldig bra, så bruker opptil 2 timer på 1 ikon) Her er to litt mer kompliserte ikon. Et for film. 10 poeng til den som gjetter hvilke film som blir hintet til her. Så er det Spillmappeikonet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Batman?? Er det ikke Joker-Sack? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå