Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som fikk den? Mokko fikk heller ikke takk, men håper at den som fikk koden gidder å si takk ..

han som fikk den sitter vel å gliser så siklet lager dammer på gulvet etter å ha fått en kode ;)

Tar uansett litt tid å laste ned 900 MB? Med mindre man har fiber da og det bare tar noen sekunder...

Lenke til kommentar
Ingen som fikk den? Mokko fikk heller ikke takk, men håper at den som fikk koden gidder å si takk ..

han som fikk den sitter vel å gliser så siklet lager dammer på gulvet etter å ha fått en kode ;)

Tar uansett litt tid å laste ned 900 MB? Med mindre man har fiber da og det bare tar noen sekunder...

Var ikke veldig alvorlig ment det innlegget der da.

Hva vet jeg om grunnen til at han ikke sier takk for koden ;)

Lenke til kommentar
Jeg hadde satsa på midnatt norsk tid på 1up.com ettersom de har en nedtellingsklokka som runder akkurat 3 uker til lansering da. Tror ikke det er et dumt tips.

Enig med deg der. Satser på det samme, så får jeg heller se hva som skjer de neste dagene. Men må man ha internett for å spille selve betaen?? Isåfall er det ikke like big deal enda, da jeg snart reiser...

Lenke til kommentar

Noe dritt at det ikke er kommet noen hos 1up, MEN husk at det enda ikke er midnatt i statene, der er bare hmmmm. 8 timer så skal key'ene ha blitt delt ut. Og husk at det vill bli delt ut beta keys utover hele uken ifølge 1up.com.

Selv vet jeg om et sted hvor de vill dele ut beta keys i morra :tease: . Trenger hjelp med dette:

Når er 8pm ET i norsk tid?? :hmm::)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...