archongamer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ingen som fikk den? Mokko fikk heller ikke takk, men håper at den som fikk koden gidder å si takk .. han som fikk den sitter vel å gliser så siklet lager dammer på gulvet etter å ha fått en kode Lenke til kommentar
Dec Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tenkte å prøve å være litt original i denne tråden... Hvis noen har en key til overs tar jeg imot med stor takk:) Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ingen som fikk den? Mokko fikk heller ikke takk, men håper at den som fikk koden gidder å si takk .. han som fikk den sitter vel å gliser så siklet lager dammer på gulvet etter å ha fått en kode Tar uansett litt tid å laste ned 900 MB? Med mindre man har fiber da og det bare tar noen sekunder... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ingen som fikk den? Mokko fikk heller ikke takk, men håper at den som fikk koden gidder å si takk .. han som fikk den sitter vel å gliser så siklet lager dammer på gulvet etter å ha fått en kode Tar uansett litt tid å laste ned 900 MB? Med mindre man har fiber da og det bare tar noen sekunder... Var ikke veldig alvorlig ment det innlegget der da. Hva vet jeg om grunnen til at han ikke sier takk for koden Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Blir så forbannet over at jeg ikke vant på dagbladet sin konkurranse. Følte jeg hadde sjangs der:) Håper gamer.no kommer med en konkurranse snart ... noen som har noe info her ? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det mulig å lage sackboys på internett(pc)? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Gamepro sin side er oppe igjen men littlebigplanet beta siden er hvit Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det mulig å lage sackboys på internett(pc)? http://mysackboy.littlebigplanet.com/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Gamepro sin side er oppe igjen men littlebigplanet beta siden er hvit I og med at de har tatt bort nyheten med beta key fra forsiden er nok det hele over... Tusen takk Ar.gamer Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg stikker iallefall nå, men håper at den som fikk koden har sagt ifra når jeg kommer tibake igjen i morgen Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 HÅPER inderlig på at noen kan være så grei å gi bort en Beta Key Ville gjort uka og måneden min Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ser til midnatt, så gir jeg opp jeg og.. i hvert fall for denne gang.. Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde satsa på midnatt norsk tid på 1up.com ettersom de har en nedtellingsklokka som runder akkurat 3 uker til lansering da. Tror ikke det er et dumt tips. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen som har lyst på Ridge Racer 7 til PS3? Den som gir meg en kode skal få det gratis av meg, PM hvis noen er interrisert. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde satsa på midnatt norsk tid på 1up.com ettersom de har en nedtellingsklokka som runder akkurat 3 uker til lansering da. Tror ikke det er et dumt tips. Enig med deg der. Satser på det samme, så får jeg heller se hva som skjer de neste dagene. Men må man ha internett for å spille selve betaen?? Isåfall er det ikke like big deal enda, da jeg snart reiser... Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) *slett* Endret 29. september 2008 av Jakos-k Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) 30 sek igjen! OG DET HAR IKKE SKJEDD No Endret 29. september 2008 av Kolakk Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 og.........? Ikke en drit. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ole lukkøye... We meet again Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noe dritt at det ikke er kommet noen hos 1up, MEN husk at det enda ikke er midnatt i statene, der er bare hmmmm. 8 timer så skal key'ene ha blitt delt ut. Og husk at det vill bli delt ut beta keys utover hele uken ifølge 1up.com. Selv vet jeg om et sted hvor de vill dele ut beta keys i morra . Trenger hjelp med dette: Når er 8pm ET i norsk tid?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå