Jo Are Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hehe, greit, det er ille. Ja hehe Håper du koser deg med spillet. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kan love dere at dere har noe å glede dere til! LBP er sinnsykt bra! Prøver å gjøre meg ferdig med spillbunken før spillraset i oktober kommer. Derfor LBP-betaen ikke blir spilt nå. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 There has been an error.The text entered did not match the text in the image. Hit your brower's back button to correct this error (will save form data) or click here to return to the registration form (clicking link will clear form data). Men det er jo ikke noe bilde med tekst! =/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 There has been an error.The text entered did not match the text in the image. Hit your brower's back button to correct this error (will save form data) or click here to return to the registration form (clicking link will clear form data). Men det er jo ikke noe bilde med tekst! =/ Den er blitt fjernet, som nevnt tidligere i tråden. Grunnen var at mange fikk problemer med de riktige bokstavene og tallene. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Plager meg noe sykt at jeg var for sent ute med å få tak i en beta key. Spillet ser bare så ufattelig kult ut! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det fler igjen hos gamepro.com?? Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 There has been an error.The text entered did not match the text in the image. Hit your brower's back button to correct this error (will save form data) or click here to return to the registration form (clicking link will clear form data). Men det er jo ikke noe bilde med tekst! =/ Den er blitt fjernet, som nevnt tidligere i tråden. Grunnen var at mange fikk problemer med de riktige bokstavene og tallene. Jo, men de har ikke fjernet at registreringen går gjennom uten bildet... Var det som var poenget mitt. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ÅÅÅÅÅÅÅRRRHHH halleluja så SINNSYKT fett dette er! Omså jeg må betale 600 spenn, LBP fra dag 1 etter release på meg Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Wohoo, ferdig me å lage min 3 bane. Bare pynting og detaljer igjen Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Såpass! Bruker du lang tid på hver da? Er de veldig korte? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Denne begynnte eg på torsdag eller fredag. Men så var eg på hytten i helgen, og man må jo desverre ha internett for å spille betaen. De blir på en måte lengre og lengre. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen aning om jeg kan få tak i en beta key så fort som mulig? :O Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen aning om jeg kan få tak i en beta key så fort som mulig? :O Nei, jeg tror ikke du kan få tak i en nøkkel så fort som mulig! Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nei... vi venter på at gamerpro skal få lagt opp sine! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen aning om jeg kan få tak i en beta key så fort som mulig? :O Bare å vente.. 1up.com skal gi ut i dag, men kan like godt bli i natt. Har gitt opp gamepro Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noen aning om jeg kan få tak i en beta key så fort som mulig? :O Bare å vente.. 1up.com skal gi ut i dag, men kan like godt bli i natt. Har gitt opp gamepro Samme her. Erger meg over at jeg sto opp 8 i dag tidlig for å så følge med på alle sidene frem til 16.00 d a jeg skulle på trening. Og selvfølgelig ble det lagt ut mens jeg var borte... Så skal mamma ha pc'en fra halv 11 til 11 så hvis det blirt lagt ut å jeg misser det, klikker jeg. Føler på meg at 1up legger ut rundt midnatt faktisk så følg med. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Takk for svar. Skal holde meg oppdatert på 1up! Lenke til kommentar
jvik Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fikk denne røvern i mail nå i kveld: LittleBigPlanet BETA TEST – DU FÅR VÆRE MED! Du er blant de heldige som får teste LittleBigPlanet til PLAYSTATION®3. Her er koden du må bruke for å komme deg på: <KODE> Hvordan du skal gå fram står i vedlegget. Betatesten varer fram til 12. oktober. Etter dette virker ikke koden din! GOD FORNØYELSE! Funket gjorde det også. Lurer på hvor jeg hadde signet opp... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nei, tror jeg må spille litt nå jeg.. ble sliten av å lese om alle som ikke får tak i nøkkel... Skjønner ka du mener. Har du laget et brett eg kan prøve? Nei, har ikke fått testet "lage brett selv" modusen noe særlig. Prøvde ett der jeg plasserte ca 100 store golfballer langt opp i luften for så å la disse dette ned på sackboyen min. Moro nok det Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har en betakode til overs Legger den ut her om ca. 10-15min, så en heldig diskusjon.no bruker får den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå