Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 har prøvd i ca 1 time nå, artig spill, ble overbevsit til ett kjøp. men den greia med å bygge egene baner virket litt mindre artig. bra humor og kontroll mulighter, sackboy rocks! behagelig musikk, kult design. men er litt usikker på hvor lenge dette spillet holder. multiplayer kan bli sikkelig artig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Så gøy, jeg fikk key nå nettopp. Det tok bare i underkant av en time med refreshing når jeg likevel surfet ved siden av. RETT etter at jeg hadde klikket "claim" kuttet ruteren min forbindelsen i noen sekunder (er det mulig? Man kan bli paranoid av mindre), men heldigvis hadde serveren fått med seg det den trengte å vite. Juhu og sjalabais. Nå blir det vel et par hundre mislykkede nedlastingsforsøk på PSN, så er jeg der. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det mulig å få flere beta keyer på en konto. Isåfall er det noen som vil gi meg en ekstra?? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Ingen som vet om noen andre måter å registrere seg her på, for å få fortgang i registreringsprosessen og hoppe rett til "prøve å få tak i en key"-prosessen? Eventuelt noen som kan la meg logge inn på brukeren sin..? EDIT: Kom meg til registreringssiden nå, men denne fine lille boksen med at jeg har glemt navn og passord kommer opp. Finner heller ingen "Registrer deg!"-knapp, skal man bare trykke Enter for å fullføre registreringen? Endret 23. september 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det er bare å henge i. Når ikke du får koblet deg på, er det ikke mange andre som gjør det heller. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Trykker enter når jeg har skrevet inn all registreringsinfo, men ingenting skjer? Finner heller ingen knapp å trykke på! I NEED HEEEEEEEELP!!!!! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 YOU NEED PATIENCE!!! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... Med 1-2 timer med sinnsyk herjing så fikk jeg koden. Er på jobben itilegg så det gikk utover kundene hver gang jeg fikk feilmelding ;P Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det mulig å få flere beta keyer på en konto. Isåfall er det noen som vil gi meg en ekstra?? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvordan skal jeg gjøre det? Skal jeg refeshe ofte? eller skal jeg bare vente? Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Husk å sjekk mail!!! Jeg fikk mailen uten at siden ble oppdatert! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det noen aldersgrense? Må jeg registrere meg som over 18 eller noe sånt? Er det mulig å få flere beta keyer på en konto. Isåfall er det noen som vil gi meg en ekstra?? I såfall stiller jeg meg rett bak deg i køen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Skal se om jeg kan få fler keys, men jeg kommer ikke inn på siden heller Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 herre, prøver som en gal, kommer ikke inn på siden, klikker for meg her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Dritside som går ned når det er mye trafikk Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Orker snart ikke vente mer ..blir så stress Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er kodene låst mot PSN navn ? hvis ikke så gir jeg 100,- hvis noen her er villig til å selge en. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Orker snart ikke vente mer ..blir så stress Står den fast etter at du har trykket på "claim your freebie"? Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 noen som vet hvor mange keys det er igjen, eller om det er noen keys igjen i hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 jeg kan bare få en key, på min konto. vet ikke om man kan bruke keyen flere ganger å laste ned med. mindre enn 500 igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå