Epleskrell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Amatørmessig.. Så du mener alle sidene må regne med at de får over 10 000 besøkende akuratt samtidig?? De burde skjønne at dette skulle komme til å skje.. og så? det er ikke slikt at de kjøper inn ekstra servere kun for noe slikt? Ikke spesielt ammatørmessig. Det skjer så og si over alt ved store annonseringer ol, gta 4 trailere ble sluppet ut flere enn rockstars sine sider gikk ned.. Overload skjer Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Glem nå det da.. Lenke til kommentar
nroj Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 nei nå gir jeg opp hele nøkkel jakta har prøvd alle steder men ikke fått enda så nå er det nok for min del men dere andre får ha lykke til Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 UPDATE 2: Still working on the problem here (we apologize for the delay!), and we hope to have the contest up and running soon. The contest is not first come, first serve, so please refrain from mashing the Refresh button--it won't help you win a beta code. NOTE: GamePro.com is the ONLY place you can register for entry into the LittleBigPlanet beta. Registering on BlogFaction sites (incuding GamePro Arcade and GameGirl) won't register you as a GamePro.com user (due to technical limitations). If you want to win a beta code, be sure to sign up on GamePro.com only. Any registration errors will be fixed today, and you'll have plenty of time to enter today to win. Thanks again for your patience. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nei, tror jeg må spille litt nå jeg.. ble sliten av å lese om alle som ikke får tak i nøkkel... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Nå drar jeg på middags besøk til naboen ;* Lykke til alle sammen; U Endret 29. september 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hater deg litt mye nå UrgeLoL... Dæven så lang tid dette skulle ta da! Lenke til kommentar
A113 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Noen som vil gi en bort?? Har nettopp fått røde ringer på 360 og vant heller ikke på dagbladet:/ Endret 29. september 2008 av A113 Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nå begynner jeg å bli drittlei av å spamme registreringssiden til gamepro Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nei, tror jeg må spille litt nå jeg.. ble sliten av å lese om alle som ikke får tak i nøkkel... Skjønner ka du mener. Har du laget et brett eg kan prøve? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har ikke fulgt så mye med så kommer med et spørsmål: Er det nå de gir vekk koder på gamepro.com? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 huff, nå har jeg prøvd lenge og jeg registrerte meg på de lignende sidene altså gamepro.de å sånn , men som nevnt over, uten hell... men jeg vet om et par steder det kan bli/blir utdelt beta key's. Forresten, når kommer det på 1up? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sikkert kjipt å ikke få nøkkel. Selv fikk jeg det første stedet jeg prøvde. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ventet På 1up i hele dag.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sikkert kjipt å ikke få nøkkel. Selv fikk jeg det første stedet jeg prøvde. Din jævla heldiggris Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 neeeeeeeeii når jeg endelig får somla meg til å bestille fra deal.no, så har de joggu satt opp prisen! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hehe, sant. Nesten litt ille at jeg som kan spille LBP-betaen sitter med Gears of War samtidig som folk her inne desperat vil spille LBP, men ikke kan. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hehe, sant. Nesten litt ille at jeg som kan spille LBP-betaen sitter med Gears of War samtidig som folk her inne desperat vil spille LBP, men ikke kan. Bare litt ille? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hehe, greit, det er ille. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tror verden har fått et nytt uttrykk: "LBP Beta Syndrome; Servere overbelastes av ekstrem respons til én enkelt hendelse" Noe som nå både Eurogamer, Dagbladet og Gamepro har opplevd.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå