Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Xiwi henviser seg mer til meg! :) heh,

Ja!Skjer no på gamepro.

Little big planet university har sovna. Har jo ikke skjedd noe der. Irritererer meg over at de ikke kan si en tid da de skal levere ut. Har brukt hele dagen på oppdatere den siden :wallbash:

Hehe, du skal få en kode vis jeg får tak i en :D

Lenke til kommentar
Jeg får ikke den doffen

Ok...

Nå får eg denne:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke den doffen

Ok...

Nå får eg denne:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Da er vi to :)

Lenke til kommentar

Det må da være bedre måter å gi ut keys på enn 1 side av gangen, de har jo ikke sjans i havet til å tåle presset av alle som vil ha key. Når eurogamer hadde keys satt jeg fåfengt å oppdaterte, og iblant kom til siden hvor det sto hvor mange som var igjen. Brukte flere timer på å få ordnet kode men endte med at jeg ikke kom igjennom.. :(

Håper ikke det samme skjer nå.

Lenke til kommentar
Xiwi henviser seg mer til meg! :) heh,

Ja!Skjer no på gamepro.

Little big planet university har sovna. Har jo ikke skjedd noe der. Irritererer meg over at de ikke kan si en tid da de skal levere ut. Har brukt hele dagen på oppdatere den siden :wallbash:

Hehe, du skal få en kode vis jeg får tak i en :D

Evig takknemlig! ;* Det hadde vært supert!; Må ta litt online hvis jeg skaffer meg en da.

Lenke til kommentar

Kom så vidt inn på gamepro og rakk å lese at de skulle slippe noen keys innen en time, men man måtte være registert.

UPDATE: Thanks to everyone for waiting patiently! We'll be turning on the contest page within the hour, so keep checking back for your chance to win. Make sure you have registered on GamePro.com, as only registered users can enter the LittleBigPlanet beta giveaway. If you're having registration problems or getting any other errors, please send them to [email protected].
Endret av Niks
Lenke til kommentar
UPDATE: Thanks to everyone for waiting patiently! We'll be turning on the contest page within the hour, so keep checking back for your chance to win. Make sure you have registered on GamePro.com, as only registered users can enter the LittleBigPlanet beta giveaway. If you're having registration problems or getting any other errors, please send them to [email protected].

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...