Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Hvis Media Monocle (stavet riktig :tease: ) skal gi vekk 25 000 beta key så må det vel være mulig må få en. Skjønne rikke hvorfor alle bare kunne få tilgang til LBP beta? Alle som hadde en playstataion konto kunn fått en epost om det.. Blir jo delt ut over en halv million beta key. Så..

 

Edit: Sikekr på at media Monocle skal få LBP? ..

Molecule.

 

Problemet med åpen beta er serverbelastingen. Grunnen til at de gradvis deler ut betanøkler henger jo sammen med at nedlastningsserverne ikke skal gå ad undas. Kan jo se for deg scenarioet hvis to millioner mennesker laster ned LBP samtidig :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis Media Monocle (stavet riktig :tease: ) skal gi vekk 25 000 beta key så må det vel være mulig må få en. Skjønne rikke hvorfor alle bare kunne få tilgang til LBP beta? Alle som hadde en playstataion konto kunn fått en epost om det.. Blir jo delt ut over en halv million beta key. Så..

 

Edit: Sikekr på at media Monocle skal få LBP? ..

 

Fra 1up.com

Media Molecule says 25,000 more are coming "soon," but we've got a bunch to hand out already. Of course, our giveaway isn't your final chance to get into the LBP beta. An official post on the game's message boards (via CVG) says 25,000 more codes will be given out over the course of next week. But we've got 2,000 of those, so don't miss your opportunity to grab one next week.

 

Det har også blitt sagt at Sony ikke er intressert i å se hvor mange brukere serverne tåler ved å gi alle koder, men de vill heller få folk til å lage/publisere egenlagde brett.

Det er da derfor ikke alle får en LBP beta key.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Ja. Er jo selvfølgelig for å teste serveren osv!; heh!

 

jaja. er vel bare å vente. Har bestilt spillet på deal.no for 299 så...

 

Sjekk hva jeg fant:

LittleBigPlanet's SackBoy Coming to Pain

The latest issue of Game Informer reports that SackBoy will appear as a bonus character at some point in the future for the PlayStation Network downloadable title Pain.

Link!

Lenke til kommentar
Skjønne rikke hvorfor alle bare kunne få tilgang til LBP beta? Alle som hadde en playstataion konto kunn fått en epost om det.. Blir jo delt ut over en halv million beta key. Så..

 

Fordi det er en Beta test og de tester serverne og da tipper jeg Sony vil ha full kontroll med å gradvis øke belastningen og se hvordan spillet takler det.

 

Betatesting sitt første formål er ikke at vi skal få prøve noe nytt (det er kun en bonus).

 

 

Edit: Og jeg tok feil:p Selv om det nok stemmer for de fleste betatester.

Endret av Pesico
Lenke til kommentar

Har nettopp lagd bane i flere timer. Herregud så fort tiden går i dette spillet!

 

En av de mer spenstige tingene i banen min er en bru som går over et hav av ild. Når Sackboy løper over brua sprenges det som er bak han hele tiden. Var virkelig en utfordring å få det til skikkelig. Måtte prøve masse, men nå fungerer det greit nok. Er fornøyd med greit nok! :p

 

Regner med at jeg publiserer banen når jeg er fornøyd med alt, men er litt kort til det enda.

Lenke til kommentar

Håper dere ikke legger alt for mye arbeid i banene, som en Developer sier her, vil banene mest sansynlig bli slettet... :blush:

 

If I create a level or object in the beta will it be available in the full game?

 

The safe answer to give is no. We will definitely be deleting at least some of the content that has been shared so far if not all. The beta is a test of the online side of the game, so we strongly recommend that you don't invest time building your masterpiece as it will probably be removed before the game is launched. The priority here is for you to test things, try it out, upload plenty, download lots and play multiplayer. There'll be lots of time for you to create the greatest level ever after the game comes out.

 

Link

Lenke til kommentar

De kan gi mulighet til hver enkelt perseon å lagre banen på playsattion og senere laste den opp vel? En idé kanskje!

 

Nå er det jo sånn at det bare er en beta og at det vil være langt mer å finne i spileet når det kommer ut. Hvis jeg får beta i dag skal jeg drite i trening i morgen. Så "Crazy" er jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...