DeNile Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har også prøvd meg på Dabladets konkuranse og vil gi koden til en eller annen slik som qweac. Dette spillet bør spilles av alle. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Følg også med på 1up.com i morgen de har 2,000 betakeys å dele ut. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg og dama spilte i mange timer natt til i dag, og vi storkoste oss. Hun likte det ihvertfall fra første gang hun så det. Jeg vet jo allerede at spillet er genialt, men det lover jo ekstra godt for MM og Sony. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Når i morgen er det på 1up.com?? .. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Står ikke noe klokkeslett, men det står at en skal følge med på denne siden Endret 28. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Huff, nå begynner jeg å bli litt lei av å registrere meg på all slags sider bare for å prøve å få en beta key .. Har prøvd meg på 4 forskjellige steder uten hell, nå får jeg bare håpe på at jeg får en av enten dagbladet eller 1up .. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Virker som om veldig mange vil ha nøkkel. Er flere som har kontaktet meg for å få min hvis jeg skulle vinne en. Lover ikke bort en før jeg eventuelt har fått noen. Regner med jeg eventuelt gir til noen som har gitt mye til forumet. En jeg har sett mye eller noen med mange poster. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Da så! Prøvd meg på Dagbladet og send level-idé til IGN. To sjanser til, så er det vel over intil Gamer får seg noen stykker.... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Virker som om veldig mange vil ha nøkkel. Er flere som har kontaktet meg for å få min hvis jeg skulle vinne en. Lover ikke bort en før jeg eventuelt har fått noen. Regner med jeg eventuelt gir til noen som har gitt mye til forumet. En jeg har sett mye eller noen med mange poster. Den personen kan bli meg Jeg har jaktet på betakey siden det ble annonsert att dem hadde betakeyer på diverse sider uten hell... Har så sykt lyst til å prøve den betaen Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hadde vært moro å prøve Betaen, altså, men å tigge her på forumet føler jeg ikke jeg gidder! Skrev meg på den latterligt vanskelige greia på dagbladet, dog! Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 GIR BORT LBP KONTO TIL DEN 3. SOM PMER MEG!!! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg tok å brukte 4 emailer, alle lovlige mailer og håper på det beste Men det er jo flere enn meg i familien min som vil teste Little Big Planet så!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Virker som om veldig mange vil ha nøkkel. Er flere som har kontaktet meg for å få min hvis jeg skulle vinne en. Lover ikke bort en før jeg eventuelt har fått noen. Regner med jeg eventuelt gir til noen som har gitt mye til forumet. En jeg har sett mye eller noen med mange poster. Den personen kan bli meg Jeg har jaktet på betakey siden det ble annonsert att dem hadde betakeyer på diverse sider uten hell... Har så sykt lyst til å prøve den betaen Jeg har flere poster enn deg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Noe nytt dere. Klokken er vel midnatt i statene nå vel? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Får vel ønske lykke til til alle som har prøvd seg hos Dagbladet. Skulle jeg ende opp med fler enn en skal jeg være snar å dele den her Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har det blitt lagt ut beta key på de amerikanske sidene enda.?? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Virker som om veldig mange vil ha nøkkel. Er flere som har kontaktet meg for å få min hvis jeg skulle vinne en. Lover ikke bort en før jeg eventuelt har fått noen. Regner med jeg eventuelt gir til noen som har gitt mye til forumet. En jeg har sett mye eller noen med mange poster. Den personen kan bli meg Jeg har jaktet på betakey siden det ble annonsert att dem hadde betakeyer på diverse sider uten hell... Har så sykt lyst til å prøve den betaen Jeg har flere poster enn deg Men så har du ikke Playstation 3 som jeg har da Da trenger ikke du betakeyen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Virker som om veldig mange vil ha nøkkel. Er flere som har kontaktet meg for å få min hvis jeg skulle vinne en. Lover ikke bort en før jeg eventuelt har fått noen. Regner med jeg eventuelt gir til noen som har gitt mye til forumet. En jeg har sett mye eller noen med mange poster. Den personen kan bli meg Jeg har jaktet på betakey siden det ble annonsert att dem hadde betakeyer på diverse sider uten hell... Har så sykt lyst til å prøve den betaen Kanskje det blir meg Føler jeg har lagt inn god søknad med mine poster i denne tråden tiltross for at noen av dem var i sinnstilstand og kanskje ikke like saklige. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det noen som har fått svar fra Dagbladet? Hvis noen har ekstra keys så tar jeg gjerne imot en. Ville satt utrolig pris på det. Laget en liten bakgrunn mens vi venter Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kult bilde! Er det noen her som har fått mail ennå:\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå