Liquidant Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 skuffende spill imo, lag online uansett hvem du spiller med, mister nettforbinelsen til vert hele tiden, dritt, og det gjelder vel egentlig ps3 generelt. er jo ikke et eneste spill som funker på internet, kan jo fædern meg ikke velge server en gang omfg, ps3 selges, ta kontakt Hva, hvor? Meh. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Det er så vanskelig å kategorisere infantile poster som dette. Umulig å si om brukeren er ti eller elleve år gammel. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 skuffende spill imo, lag online uansett hvem du spiller med, mister nettforbinelsen til vert hele tiden, dritt, og det gjelder vel egentlig ps3 generelt. er jo ikke et eneste spill som funker på internet, kan jo fædern meg ikke velge server en gang omfg, ps3 selges, ta kontakt Kan det ikke hende at det er nettet ditt som er dårlig? Bruker du kabel eller trådløs oppkobling når du spiller, bruker du trådløs kan det hende det lagger og detter ut litt ja. Hadde det problemet selv, men det forsvandt da jeg byttet til kabel. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Slutt og syt. Det er jo en BETA for å teste serverne. Media Molecule har allerede gått ut og sagt at dette er en gammel versjon og at det meste har blitt fixa no: Also, since it’s a beta, it’s already quite an old build. We have some cool new stuff that’s been in our private test for a few days, I won’t give it all away but there are things cooking such as 5-star ratings, (much) better performance and less lagginess, better online stability, better UI for publishing, faster downloads…. so in a way playing this version is simultaneously exciting and an odd throwback to a couple of weeks ago. KILDE Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tar gjerne imot en beta key Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvis noen er intresert i en kode til Endwar betaen som starter 30 september, har jeg en kode og vil gjerne bytte den mot en Littleplanet kode. Quoter meg selv Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 BETAn suger, like godt og vente til spillet kommer ferdig laget Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 må da få lov til å være skuffet over ett spilll uten å være Fanboy? så siden jeg ikke liker Resistance men digger Gears så er jeg fanboy? men uansett det vi er skuffet over i LBP blir nok garantert fikset, ikke at jeg er spesielt skuffet over spillet... spillet føles fresht og morro. eneste jeg er usikker på er hvor lenge spillet holder Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) En del off topic og krangling er havnet i det store sluket. Hold dere saklige og høfflige folkens, om dere vil unngå reaksjoner. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Endret 28. september 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Da har jeg publisert min første bane. LittleBigRocketship. Utfordrer dere til å få 4x to ganger på levelen. Man kan vinne ting på levelen, blant annet et romskip og en luftputebåt. Endret 28. september 2008 av Pesico Lenke til kommentar
harley1340 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Dagbladet leverer ut 200 key's. Check it out! PS. Jeg trenger en key Endret 28. september 2008 av harley1340 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ble med i konkurransen.. Hvis jeg får en gir jeg den ut her Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ble også med i konkurransen. Har en god følelse, for å få beta key i morra. De trekker vinnerne kl 12.00 i morra (dagbladet) så det er bare å bli med. Sleit selv litt med spørsmålet Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dagbladet leverer ut 200 key's. Check it out! Nesten litt merkelig at Gamer.no ikke har fått... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Prøvde meg også på Dagbladets konkurranse. Har allerede key, men skal gi bort hvis jeg vinner. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ble med jeg og. Men siden det snart er 2 timer siden artikkelen ble publisert er jeg litt skeptisk til at jeg får, men man kan jo håpe. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Trur ikke det har gått 200 enda; Uansett så trekkes de vel rett ut av det blå eller? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Jeg har sendt inn for meg og hele familien + husdyr og et par av edderkoppene på badet. De trekker vel 200 ut av det blå vil jeg tippe, da det ikke står noe om at man må være først til mølla. Endret 28. september 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har sendt inn for meg og hele familien + husdyr og et par av edderkoppene på badet.De trekker vel 200 ut av det blå vil jeg tippe, da det ikke står noe om at man må være først til mølla. Nope, regner med at de deler ut klokken 12.00 i morra, og at det enda er mulig med registrering. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det står de trekker kl 12:00 i morgen. så ikke noe å regne med en gang Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Huffa meg. Blir nok til at jeg sitter oppe rundt 8 for å prøve å sikre meg fra de amerikanske sidene likevell. Forferdelig liv Off, sliter ennå med registrering på gamepro enda!! Gir snart faen i den siden da jeg allerede er registrert på følgende sider: eurogamer.net maxconsole.net 1up.com g4tv.com gamespot.com Ign.com Er vel ganske godt rustet for krigen i morra eller?? Endret 28. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå