Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

skuffende spill imo, lag online uansett hvem du spiller med, mister nettforbinelsen til vert hele tiden, dritt, og det gjelder vel egentlig ps3 generelt. er jo ikke et eneste spill som funker på internet, kan jo fædern meg ikke velge server en gang omfg, ps3 selges, ta kontakt :no:

Hva, hvor? Meh. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Det er så vanskelig å kategorisere infantile poster som dette. Umulig å si om brukeren er ti eller elleve år gammel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skuffende spill imo, lag online uansett hvem du spiller med, mister nettforbinelsen til vert hele tiden, dritt, og det gjelder vel egentlig ps3 generelt. er jo ikke et eneste spill som funker på internet, kan jo fædern meg ikke velge server en gang omfg, ps3 selges, ta kontakt :no:

 

Kan det ikke hende at det er nettet ditt som er dårlig?

Bruker du kabel eller trådløs oppkobling når du spiller, bruker du trådløs kan det hende det lagger og detter ut litt ja. Hadde det problemet selv, men det forsvandt da jeg byttet til kabel.

Lenke til kommentar

Slutt og syt. Det er jo en BETA for å teste serverne. Media Molecule har allerede gått ut og sagt at dette er en gammel versjon og at det meste har blitt fixa no:

 

Also, since it’s a beta, it’s already quite an old build. We have some cool new stuff that’s been in our private test for a few days, I won’t give it all away but there are things cooking such as 5-star ratings, (much) better performance and less lagginess, better online stability, better UI for publishing, faster downloads…. so in a way playing this version is simultaneously exciting and an odd throwback to a couple of weeks ago.

 

KILDE

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

må da få lov til å være skuffet over ett spilll uten å være Fanboy?

så siden jeg ikke liker Resistance men digger Gears så er jeg fanboy?

 

men uansett det vi er skuffet over i LBP blir nok garantert fikset,

ikke at jeg er spesielt skuffet over spillet...

spillet føles fresht og morro.

eneste jeg er usikker på er hvor lenge spillet holder

Lenke til kommentar

Huffa meg. Blir nok til at jeg sitter oppe rundt 8 for å prøve å sikre meg fra de amerikanske sidene likevell. Forferdelig liv ;)

 

Off, sliter ennå med registrering på gamepro enda!! :wallbash::realmad:

Gir snart faen i den siden da jeg allerede er registrert på følgende sider:

 

 

eurogamer.net

maxconsole.net

1up.com

g4tv.com

gamespot.com

Ign.com

 

Er vel ganske godt rustet for krigen i morra eller?? :hmm:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...