Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan likegjerne si med en gang at jeg vil gi bort eventuelle ekstra koder jeg måtte få.

 

Jeg også. Har allerede gitt bort én kode her på forumet, og leter etter flere ;)

 

EDIT: Lagde en bane i dag, prøv den gjerne, og si hva dere synes. Er ingen pro designerfreak eller noe, så ikke forvent dere for mye.. :p

Husker ikke helt hva den heter, har bare gitt den et midlertidig navn til jeg finner et passende. Kom gjerne med forslag til navn ;)

 

EDIT: Den heter "The LittleBig Thing"..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Som sikkert de fleste andre som innesitter en PlayStation 3 om dagen ville heller ikke jeg takket nei til en LittleBigPlanet betanøkkel.

 

Har registrert meg på diverse spillsider samt sendt inn forslag til forskjellige stickers og costumes til Media Molecule.

 

Uansett, beta eller ikke, LBP virker originalt og utrolig gøyalt.

Lenke til kommentar
Har registrert meg på diverse spillsider samt sendt inn forslag til forskjellige stickers og costumes til Media Molecule.

 

Hvor er det du gjør det? Har vært inne på nettsiden, men husker ikke hvilken det var eller hvordan jeg fant den..

Her, hvis du tenkte på konkurranse for klistremerker og kostymer. Utgangspunkt i sackboy finnes i en post tidligere på den offisielle bloggen.

Lenke til kommentar
Har registrert meg på diverse spillsider samt sendt inn forslag til forskjellige stickers og costumes til Media Molecule.

 

Hvor er det du gjør det? Har vært inne på nettsiden, men husker ikke hvilken det var eller hvordan jeg fant den..

Her, hvis du tenkte på konkurranse for klistremerker og kostymer. Utgangspunkt i sackboy finnes i en post tidligere på den offisielle bloggen.

 

Takker og bukker.

 

EDIT: Funket visst ikke så bra på Macen min, nei...

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Liquidant og Maefteda har nå rett på to av ekstra-kodene mine, bare så det er sagt. De spurte så vennlig så vennlig på PM, så da kan jeg vel ike si nei? Om det bare blir én kode ekstra blir den loddet ut mellom de to. Jeg vil da bruke random.org til å slå kron og mynt. De to får bli enige om hvem som er hvem.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Arrgh :wallbash: , får ikke regisrtert meg på den stygge gamepro siden får hele tiden meldingen "There is an error Please make sure the entered text matches the image above it." uansett hvor mange ganger jeg prøver, 100% sikker på at jeg har skrevet det riktig.

 

 

Huff, har det samme problemet her... Helt sykt at det skal være så vanskelig å finne den rette komboen eller hva pokkers det er. :hrm:

 

Gi beskjed om du klarer det da, å hvis du finner ut hvordan du skal mikse ordene. :)

 

Ellers tar jeg gjerne imot tips til hvordan det jævla bildet funker!!!!! :nei:

Lenke til kommentar
Fett nok, da er jeg registrert på gamepro, ign, 1up og gametrailers. Da er jeg dømt til å få en beta-kode! Norge ligger vel 8 timer foran USA, så om jeg er oppe 8 om morgenen og venter utover dagen burde jeg være i stand til å få en.......håper jeg......

 

 

8 timer foran, det vil si ehh, at når det er litt utpå dagen her, er det midnatt der da eller?? Altså mandag morgen?? :(

 

Og når er 8 pm ET i norsk tid??

Lenke til kommentar
Liquidant og Maefteda har nå rett på to av ekstra-kodene mine, bare så det er sagt. De spurte så vennlig så vennlig på PM, så da kan jeg vel ike si nei? Om det bare blir én kode ekstra blir den loddet ut mellom de to. Jeg vil da bruke random.org til å slå kron og mynt. De to får bli enige om hvem som er hvem.

Nevneverdig snilt av deg, S-r-ex :roll: Da sier jeg kron, med mindre Maefteda har noen store innvendinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...