Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Ja det var bare best :p Dette spillet er faktisk en revolusjon innen spill.

Jeg skjønte ikke heeelt poenget med det brettet forresten. Vi føyk jo igjennom både start og mål, og knuste hele driten sammen på den ene sida. Og plutselig hadde vi klart brettet, da en av oss tydeligvis gikk gjennom ett stykk rasert mål.

 

Hehe.. du ødelag poenget gang på gang. Vi skulle hoppe på rakettbilene, kjøre litt fram. Ventet mens at det telte ned fra 3 til 0. Så ville portene åpne seg, og vi skulle se hvem av oss som kom først fram til mål.

 

Det vi gjorde var at du ikke giddet å vente på klarsignalet, tok med det hele start linja, meg og moste inn i poengtavla. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahahaha! Eureka. Fikk ikke med meg den start-timeren nei. Jeg skjønte ikke vitsen med det "hinderet" i starten, som bare ble med på løpet. Så det var altså start-porten...

Men det Bank-heist-brettet var konge da. Skikkelig bra laget.

 

 

 

 

Det eneste minuset jeg kan se med LBP, er meldingstastaturet. Tar mye lengre tid å skrive noe på den sms-greia der, enn om dem hadde brukt hele qwerty-versjonen...

Lenke til kommentar
Hahahaha! Eureka. Fikk ikke med meg den start-timeren nei. Jeg skjønte ikke vitsen med det "hinderet" i starten, som bare ble med på løpet. Så det var altså start-porten...

Men det Bank-heist-brettet var konge da. Skikkelig bra laget.

 

 

 

 

Det eneste minuset jeg kan se med LBP, er meldingstastaturet. Tar mye lengre tid å skrive noe på den sms-greia der, enn om dem hadde brukt hele qwerty-versjonen...

 

Ja, venter bare på det addon tastaturet til ps3 kontrolleren ;) Har ikke testet headsettet på lbp ennå. Fungerer ikke det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

når jeg starter LBP får jeg mld om at jeg har en slem NAT,

men hvilken er open NAT 1, 2 eller 3

og hvordan gjør man dette,

den er Open på 360 min

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Angående oppdatering om når betanøkler blir lagt ut vil jeg anbefale deg å registrere e-post addressen din på RSS-feed hos http://littlebigplanet.us.playstation.com

 

Videre anbefaler jeg å sporadisk oppdatere store spillsider som www.gametrailers.com, www.ign.com og www.1up.com som etter ryktene vil motta et visst antall betanøkler på mandag.

 

Klokkeslettet er jeg dog litt usikker på, så må nesten bare sjanse på at det er Amerikanske tider, og da vil dette tilsvare ettermiddag for oss i Norge.

Lenke til kommentar
Har nå forhåndsbestilt spillet :)

Ente med at jeg bestilte fra absoluttspill siden visa kortet mitt ikke funket hos deal.no.

Er absoluttspill flink med og levere på lanseringsdatoen?

 

 

Jepp, de er veldig flinke med å levere spillet på lanseringsdatoen eller en dag før faktisk. :new_woot:

 

Nice :)

Bare og glede seg da.

Lenke til kommentar

Fett nok, da er jeg registrert på gamepro, ign, 1up og gametrailers. Da er jeg dømt til å få en beta-kode! Norge ligger vel 8 timer foran USA, så om jeg er oppe 8 om morgenen og venter utover dagen burde jeg være i stand til å få en.......håper jeg......

 

EDIT: @Trixhead: Burde være hos deg dagen etter release senest om du velger forsendelse med brev, eller så er de kanskje så smarte at de sender dagen i forveien av release slik at du får den på release.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...