Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare å koble opp kontrolleren mens du spiller ;) opp til 4 stykk på samme konsoll

Altså du trykker bare på playstation knappen på kontrolleren for å få den til å slå seg på å koble opp. Da vil den automatisk legge til en spiller, men lag en bruker på ps3 for din samboer. slik at hun kan bruke hennes eget nick når hun spiller.

Lenke til kommentar
bare å koble opp kontrolleren mens du spiller ;) opp til 4 stykk på samme konsoll

Altså du trykker bare på playstation knappen på kontrolleren for å få den til å slå seg på å koble opp. Da vil den automatisk legge til en spiller, men lag en bruker på ps3 for din samboer. slik at hun kan bruke hennes eget nick når hun spiller.

Er det virkelig så enkelt? Fett!

Lenke til kommentar

Da er jeg registrert på følgende sider:

Maxconsole.net

Eurogamer.net

gamespot.com

IGN.com

Noen flere sider jeg burde registrere meg på for å få tilgang til LittleBigPlanet betaen?

Hadde også vært fint om dere som har key,og bruker kunne prøvd å fått tak i noen for de som ikke har key. :)

Lenke til kommentar
Gjest Solsviken

For dere som registrerte svar i gamespot konkurransen, så er ingen mail sendt ut enda. For en del timer siden kom det et offisielt svar på gamespot.com "Ask Gamespot" tjenesten at de ikke hadde delt ut enda, men at de jobbet med saken. Flere som tipper at beta nøklene er klare 24t etter onthespot showet ble sendt. Siden Onthespot showet ble sendt i går rett før endt arbeidsdag for gamespot folka, vil det jo være naturlig at de bruker dagen i dag til å klargjøre hvem som vinner nøklene, og sender alle ut når de er ferdig med arbeidsdagen.

Enten rekker de det, eller så rekker de det ikke i dag :)

Tror vi kan avkrefte at de sender en og en etterhvert de sjekker.

Såfort folk i massevis begynner å skrive at de har fått nøkkelen sin fra gamespot (se bort i fra de par som prøver å lure folk med å si de har fått nøkkelen sin), her snakker vi om 2k folk som kommer til å dele sin glede med communityene rundt om.

Jeg tipper det blir en sak på www.n4g.com når de har sendt ut beta nøklene. SÅÅÅ smør dere med tolmodighet, forhåpentligvis er det kun snakk om i overkant av en time til de blir sendt ut :)

-Solsviken

Lenke til kommentar
Hahaha, steike meg ta UrgeLoL, det brettet med rakettbilen gjorde susen for lattermusklene. Dette spillet blir stooort!

Stemmer dette tro?

Ja det var bare best :p Dette spillet er faktisk en revolusjon innen spill.

Angående brettene som blir laget, så vet jeg ikke... Har hørt begge deler.

Etter det jeg husker så ble det skrevet at en Sony ansatt på den offisielle playstation bloggen at alle brettene vil være der på retail versjonen. Men er ikke sikker ennå, fordi jeg ikke finner dette.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Hahaha, steike meg ta UrgeLoL, det brettet med rakettbilen gjorde susen for lattermusklene. Dette spillet blir stooort!

Stemmer dette tro?

Angående brettene som blir laget, så vet jeg ikke... Har hørt begge deler.

Etter det jeg husker så ble det skrevet at en Sony ansatt på den offisielle playstation bloggen at alle brettene vil være der på retail versjonen. Men er ikke sikker ennå, fordi jeg ikke finner dette.

En revolusjon faktisk :)

Men får se da, men jeg har uansett forhåndsbestilt spillet uten og måtte teste noe som helst.

Da er det bra jeg kommer til noe helt sykt :D

Lenke til kommentar

Jeg skjønte ikke heeelt poenget med det brettet forresten. Vi føyk jo igjennom både start og mål, og knuste hele driten sammen på den ene sida. Og plutselig hadde vi klart brettet, da en av oss tydeligvis gikk gjennom ett stykk rasert mål.

Lenke til kommentar

Jeg skjønte ikke heeelt poenget med det brettet forresten. Vi føyk jo igjennom både start og mål, og knuste hele driten sammen på den ene sida. Og plutselig hadde vi klart brettet, da en av oss tydeligvis gikk gjennom ett stykk rasert mål.

Navn på brettet..? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...