HerrGhost Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Var det du som hadde laget en Buss-bane, GhostViper? Hva er navnet? Jeg tror jeg har sendt venneinv til deg, gidder du godta? Navn i sig. The Busride. Også har eg laget en bedre en som heter Blutuman's Homeworld. No e du lagt til Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hahahaha! Jeg lo meg i hjel av den ene banen som noen har lagt ut. Den der man blir rickrolla på :!: Fy faen så genialt! Ka e navnet? TheNextBigThing. Skrev det noen sider tilbake, men skrev ikke at man blir rickrolla Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) http://blog.us.playstation.com/2008/09/26/...dness Kommer beta keys på gametrailers 1up og IGN+++ ifølge playstation bloggen. Er fortsatt håp for dere som ikke har fått enda.. EDIT: feil i link. Endret 26. september 2008 av LeBateleur Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 http://blog.us.playstation.com/2008/09/26/...dness Kommer beta keys på gametrailers 1up og IGN+++ ifølge playstation bloggen. Er fortsatt håp for dere som ikke har fått enda.. EDIT: feil i link. I samme nyhetsak bekrefter de også at de levlene som blir laget i betaen vil være med videre også. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det er vistnok også en ganske så gamme build vi spillet. Den interne beta builden har vistnok fått en del kule ting, uten at det blir sagt noe om hva dette er. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kan man spille 2stk på samme konsoll på betaen? Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kan man spille 2stk på samme konsoll på betaen? Ja, det lurer jeg på også, for samboeren sitter bare og klør i fingrene når jeg sitter og spiller. Hadde vært fett om vi kunne spille sammen i stedet for å vente på tur. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, du kan spille med to kontrollere på betaen Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 bare å koble opp kontrolleren mens du spiller opp til 4 stykk på samme konsoll Altså du trykker bare på playstation knappen på kontrolleren for å få den til å slå seg på å koble opp. Da vil den automatisk legge til en spiller, men lag en bruker på ps3 for din samboer. slik at hun kan bruke hennes eget nick når hun spiller. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 bare å koble opp kontrolleren mens du spiller opp til 4 stykk på samme konsoll Altså du trykker bare på playstation knappen på kontrolleren for å få den til å slå seg på å koble opp. Da vil den automatisk legge til en spiller, men lag en bruker på ps3 for din samboer. slik at hun kan bruke hennes eget nick når hun spiller. Er det virkelig så enkelt? Fett! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Da er jeg registrert på følgende sider: Maxconsole.net Eurogamer.net gamespot.com IGN.com Noen flere sider jeg burde registrere meg på for å få tilgang til LittleBigPlanet betaen? Hadde også vært fint om dere som har key,og bruker kunne prøvd å fått tak i noen for de som ikke har key. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Prøvde meg nettopp på litt multiplayer med dama. Begge storkoste seg! Fantastisk morro! Finner ikke ord for hvor genialt dette spillet blir. Endret 26. september 2008 av qweac Lenke til kommentar
Gjest Solsviken Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 For dere som registrerte svar i gamespot konkurransen, så er ingen mail sendt ut enda. For en del timer siden kom det et offisielt svar på gamespot.com "Ask Gamespot" tjenesten at de ikke hadde delt ut enda, men at de jobbet med saken. Flere som tipper at beta nøklene er klare 24t etter onthespot showet ble sendt. Siden Onthespot showet ble sendt i går rett før endt arbeidsdag for gamespot folka, vil det jo være naturlig at de bruker dagen i dag til å klargjøre hvem som vinner nøklene, og sender alle ut når de er ferdig med arbeidsdagen. Enten rekker de det, eller så rekker de det ikke i dag Tror vi kan avkrefte at de sender en og en etterhvert de sjekker. Såfort folk i massevis begynner å skrive at de har fått nøkkelen sin fra gamespot (se bort i fra de par som prøver å lure folk med å si de har fått nøkkelen sin), her snakker vi om 2k folk som kommer til å dele sin glede med communityene rundt om. Jeg tipper det blir en sak på www.n4g.com når de har sendt ut beta nøklene. SÅÅÅ smør dere med tolmodighet, forhåpentligvis er det kun snakk om i overkant av en time til de blir sendt ut -Solsviken Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hahaha, steike meg ta UrgeLoL, det brettet med rakettbilen gjorde susen for lattermusklene. Dette spillet blir stooort! Stemmer dette tro? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hahaha, steike meg ta UrgeLoL, det brettet med rakettbilen gjorde susen for lattermusklene. Dette spillet blir stooort! Stemmer dette tro? Ja det var bare best Dette spillet er faktisk en revolusjon innen spill. Angående brettene som blir laget, så vet jeg ikke... Har hørt begge deler. Etter det jeg husker så ble det skrevet at en Sony ansatt på den offisielle playstation bloggen at alle brettene vil være der på retail versjonen. Men er ikke sikker ennå, fordi jeg ikke finner dette. Endret 26. september 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ingen som har fått mail fra Gamespot enda..? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hahaha, steike meg ta UrgeLoL, det brettet med rakettbilen gjorde susen for lattermusklene. Dette spillet blir stooort! Stemmer dette tro? Ja det var bare best Dette spillet er faktisk en revolusjon innen spill. Angående brettene som blir laget, så vet jeg ikke... Har hørt begge deler. Etter det jeg husker så ble det skrevet at en Sony ansatt på den offisielle playstation bloggen at alle brettene vil være der på retail versjonen. Men er ikke sikker ennå, fordi jeg ikke finner dette. En revolusjon faktisk Men får se da, men jeg har uansett forhåndsbestilt spillet uten og måtte teste noe som helst. Da er det bra jeg kommer til noe helt sykt Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja det var bare best Dette spillet er faktisk en revolusjon innen spill. Jeg skjønte ikke heeelt poenget med det brettet forresten. Vi føyk jo igjennom både start og mål, og knuste hele driten sammen på den ene sida. Og plutselig hadde vi klart brettet, da en av oss tydeligvis gikk gjennom ett stykk rasert mål. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja det var bare best Dette spillet er faktisk en revolusjon innen spill. Jeg skjønte ikke heeelt poenget med det brettet forresten. Vi føyk jo igjennom både start og mål, og knuste hele driten sammen på den ene sida. Og plutselig hadde vi klart brettet, da en av oss tydeligvis gikk gjennom ett stykk rasert mål. Navn på brettet..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå