Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har spilt litt nå, og lurer på én ting. Jeg har spilt fire baner (offline) er det noe mer etter dem, eller er det det? Kommer nemlig ikke videre herfra.

 

Er det mange av dere som har lagd baner som dere faktisk kan skryte litt av..?

 

?

 

Hø? Du må gå på den miderste planet, og trykket på valget som er nederst. Husker ikke helt hva den het, og er på tur på jobb. Håper du finner det.

 

Spilte 3-4 timer i strekk i går sammen med en kompis, og spillet blir bare bedre og bedre. Vi spilte local coop og prøvde mange mange brett. Noen hysteriske, noen med feil, noen raske og noen vanskelige, men felles for dem alle så hadde vi det morsomt.

Lenke til kommentar

Vil alt av baner som er lagd bli borte når Betaen avslutter?

Gidder ikke begynne å lage en Psyhco bane hvis den blir borte om 2 uker.

 

Må si jeg(23år) er fasinert av disse dukkene. Broren min(29år) som spiller litt GtaIV inne i mellom, ble også fasinert. Svidd av noen timer sammen.

Hadde aldri trodd at noen teite dukker skulle imponere meg så mye. Dem er ikke teite, men helt rå faktisk. Jan Thomas ville sagt søte :)

 

Det er noen folk som har lagd noen sinnsykt kule baner, her er faktisk alt mulig. Meget avansert utgave av Paint, men lett å bruke.

Spillet flyter ganske bra også, ikke mye venting.

 

Det var ikke noe planlagt kjøp, men dette MÅ inn i samlinga.

Lenke til kommentar
Har spilt litt nå, og lurer på én ting. Jeg har spilt fire baner (offline) er det noe mer etter dem, eller er det det? Kommer nemlig ikke videre herfra.

 

Er det mange av dere som har lagd baner som dere faktisk kan skryte litt av..?

 

?

 

Hø? Du må gå på den miderste planet, og trykket på valget som er nederst. Husker ikke helt hva den het, og er på tur på jobb. Håper du finner det.

 

Spilte 3-4 timer i strekk i går sammen med en kompis, og spillet blir bare bedre og bedre. Vi spilte local coop og prøvde mange mange brett. Noen hysteriske, noen med feil, noen raske og noen vanskelige, men felles for dem alle så hadde vi det morsomt.

 

Jaja, vet at man kan spille hundrevis av baner som andre har laget, men er det bare fire baner med i Historie-modusen?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Jaja, vet at man kan spille hundrevis av baner som andre har laget, men er det bare fire baner med i Historie-modusen?

 

Ja, stemmer det. 3 baner + slipshoppinga

 

OK, da er det ikke jeg som er så udulgelig at jeg ikke kommer videre ;)

 

Noen som har noen baner å anbefale (Gjerne noen der man vinner/kan få tak i ting som man kan bruke til å bygge bane selv)?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Hahahaha!

 

Jeg lo meg i hjel av den ene banen som noen har lagt ut.

Den der man blir rickrolla på :!:

Fy faen så genialt!

Ka e navnet?

 

Det husker jeg ikke, men beskrivelsen på banen var "You'll gonna love this one" eller noe i den dur.

 

Jeg har også laget en liten bane. Ikke noe voldsomme greier, men jeg hadde det morsomt :p

Gjerne "heart" it om dere føler for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...