Gjest Solsviken Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Samme her, bare at jeg skal opp klokken 07.15. Men folkens, som jeg nevnte, vi må poste her asap zulu om det viser seg å bli en konkurranse. Vist han sier noe som "An now for the beta keys, go to www.gamespot.com/someethingsdglkjsdgjk/ ... så er det rett inn hit dersom noen fikk adressen med seg etter man selv har registrert seg selvfølgelig. Slik blir vi sikre på at dersom noen f.eks får dropout eller rett og slett ikke klarer få med seg hva som blir sagt så kan vi finne svaret her:) Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg skal og tidlig opp, regner med å bli sittende til 02.00 siden showne bruker å være 1t lange. Jeg SKAL ha en betanøkkel i natt. Jeg foreslår de som sitter oppe også holder følge her i tråden og være aktiv her. Dette i tilfelle de bestemmer å kjøre en konkurranse i stedenfor en vanlig "send en epost hit og dit" ting. Så kan vi hjelpe hverandre til å skaffe oss en nøkkel Er med på den skal ikke på jobb før 14.00 Lenke til kommentar
Gjest Solsviken Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 http://www.gamespot.com/shows/on-the-spot/?tag=promo%3btitleDe skal gi ut koder, må følge med på den tv greien der. Om noen som har kode fra før kan gidde å skaffe en til meg hadde det vært flott tidlig opp i morgen så må legge meg... må man regge seg på den siden eller er det noen som vet hvordan dette vil fungere ? med tanke på og få en beta nøkkel .. Tror ikke vi må registrere oss, når jeg står inne på siden får man jo se de tidligere episode uten å registrere seg. Tror kansje jeg hopper inn å registrerer meg nå for å unngå alle mulige hindringer Lenke til kommentar
Gjest Solsviken Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 En liten oppdatering for dere som er klar til streamingen: Hentet fra gamespot: 1) The Trivia prize this week is going to be a beta key. 2) We have a lot, but we DO have a limited number.3) You do not have to be a paid subscriber, this contest is open to anyone who watches the show and submits a trivia answer. 4) To enter - watch the show and wait for Brian and I to tell you how to enter. Good luck all! I'm off to go make some sacrifices to the server gods in hopes we don't crash like Eurogamer. Er det NOEN her som har sett de tidligere episodene og vet hva dette Trivia quiz greiene er for noe ? Kan det være noe som "in the lats on the spot episode, what did the tester of Whipout say about the game", eller er det noe som "Go to the official LBP page, count all the pictures og en actual LBP character on the main site, divide that with 5, and write the answer in roman numbers" osv ? Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 nå er det ikke lenge før det starter ... håper bare jeg får en kode idag !! Får håpe på at det ikke er store greine vi tenger og gjøre for og få en kode . Husk og legge ut så fort noen har fått med seg hva man skal gjøre. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det blir en trivia! Lenke til kommentar
Gjest Solsviken Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Post svar her så fort dere vet noe. Samme vil jeg. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skal prøve så godt jeg kan Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 når er slutten av showet? Er jævlig trøtt Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er vel ikke så lenge til, begynner å bli en smule trøtt selv .. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 hvor og hva? fort..... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noen som så siste On the Spot og vet svaret? Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 og hvem e-post adersse det var Lenke til kommentar
Gjest Solsviken Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 SVAR C: Shredding and Freedom Nesten 100% sikker Send det svaret til [email protected] Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 c) shredding and freedom Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) sånn! Er det bare å vente da; Takk forresten Endret 26. september 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 JA takk takk ! Hvor lang tid tar det før man får svar hvis man skulle være så heldig ? Lenke til kommentar
Gjest Solsviken Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Vet ikke helt, håper den ligger der om ikke lenge Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 hun tar etter de som først sender inn, right? De hadde 2500 eller no. Håper jeg får en beta key. har aldri gjort beta før Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Tusen takk for email adressen solsviken! Klarte å glemme å skrive emne, tror dere at det gjør noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå