Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Solsviken

Samme her, bare at jeg skal opp klokken 07.15.

Men folkens, som jeg nevnte, vi må poste her asap zulu om det viser seg å bli en konkurranse.

Vist han sier noe som "An now for the beta keys, go to www.gamespot.com/someethingsdglkjsdgjk/ ... så er det rett inn hit dersom noen fikk adressen med seg etter man selv har registrert seg selvfølgelig. Slik blir vi sikre på at dersom noen f.eks får dropout eller rett og slett ikke klarer få med seg hva som blir sagt så kan vi finne svaret her:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal og tidlig opp, regner med å bli sittende til 02.00 siden showne bruker å være 1t lange.

Jeg SKAL ha en betanøkkel i natt.

Jeg foreslår de som sitter oppe også holder følge her i tråden og være aktiv her. Dette i tilfelle de bestemmer å kjøre en konkurranse i stedenfor en vanlig "send en epost hit og dit" ting. Så kan vi hjelpe hverandre til å skaffe oss en nøkkel :)

Er med på den skal ikke på jobb før 14.00 :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Solsviken
http://www.gamespot.com/shows/on-the-spot/?tag=promo%3btitle

De skal gi ut koder, må følge med på den tv greien der. Om noen som har kode fra før kan gidde å skaffe en til meg hadde det vært flott :) tidlig opp i morgen så må legge meg...

må man regge seg på den siden eller er det noen som vet hvordan dette vil fungere ?

med tanke på og få en beta nøkkel ..

Tror ikke vi må registrere oss, når jeg står inne på siden får man jo se de tidligere episode uten å registrere seg. Tror kansje jeg hopper inn å registrerer meg nå for å unngå alle mulige hindringer

Lenke til kommentar
Gjest Solsviken

En liten oppdatering for dere som er klar til streamingen:

Hentet fra gamespot:

1) The Trivia prize this week is going to be a beta key. 2) We have a lot, but we DO have a limited number.

3) You do not have to be a paid subscriber, this contest is open to anyone who watches the show and submits a trivia answer.

4) To enter - watch the show and wait for Brian and I to tell you how to enter. Good luck all! I'm off to go make some sacrifices to the server gods in hopes we don't crash like Eurogamer.

Er det NOEN her som har sett de tidligere episodene og vet hva dette Trivia quiz greiene er for noe ? Kan det være noe som "in the lats on the spot episode, what did the tester of Whipout say about the game", eller er det noe som "Go to the official LBP page, count all the pictures og en actual LBP character on the main site, divide that with 5, and write the answer in roman numbers" osv ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...