Gitarhm Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Da spillet kom ut ble jeg avhengig i noen måneder, så ble jeg lei men nå, for 1 månde siden har jeg blitt avhengig igjen :!: Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det noen som fortsatt holder koken med LBP? Nettopp gått til anskaffelse av spillet og kunne tenkt meg noen "faste" friends å spille med. Spilt gjennom story delen og er med på det meste forsovit (prøver å få 100%). Min PSN ID er blcmn, merk friend request med spillverket.no eller liknende om noen er hyppe Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det noen som fortsatt holder koken med LBP?Nettopp gått til anskaffelse av spillet og kunne tenkt meg noen "faste" friends å spille med. Spilt gjennom story delen og er med på det meste forsovit (prøver å få 100%). Min PSN ID er blcmn, merk friend request med spillverket.no eller liknende om noen er hyppe ja det hadde vært noe! Mangler noen trofeer jeg gjerne ville hatt også, men som krever flere spillere.. Min psn er andr3asb hadde blitt glad om flere ble med så jeg fikk platinum *tsss* Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 ENDELIG!!! Aca bunkern og fikk gullet nå mangler det bare hjertene Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nettopp publisert mitt første ordentlig level med hjelp av Arhm. Hvis noen vil sjekke det ut og kanskje gi konstruktiv kritikk hadde det vært sweet. Fearless v1.0 heter brettet. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Nettopp publisert mitt første ordentlig level med hjelp av Arhm. Hvis noen vil sjekke det ut og kanskje gi konstruktiv kritikk hadde det vært sweet. Fearless v1.0 heter brettet. Hehe, endelig ferdig Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) . EDIT: Wops, presterte visst å bumpe en rimelig gammel tråd. Sorry. Endret 3. juni 2012 av Mokko Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Bra du bumpa det, du minte meg på å spille litt LBP igjen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå